LET op!!! FreggelBBQ. GAAT NIET DOOR! op de afgesproken datum.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Heren BBQ-ers, binnenkort is er weer de jaarlijkse BBQ in de Freggelgrot, zoals het er nu voor staat is dit op zaterdag 18 juni.  Niet dus!!! Wordt later.

De pm's voor de vaste BBQ-ers gaan op korte termijn weer verstuurd worden, maar zijn er toevallig mensen mee die ook eens mee willen doen, jullie zijn van harte welkom! 

We maken er weer een gezellige middag en avond van, met heerlijk vlees op de BBQ met de daarbij behorende versnaperingen, en drank. 



 
Helaas ben ik op vakantie.
Wens jullie alvast heel veel plezier en mooi weer.
 
Dat is jammer, ik zal eerst de pm's eens gaan versturen. ;)

Maar zit je ver weg Nummer10.... :biggrin:
 
Oostenrijk.
 
Ik ben erbij!
 
Helaas lukt het bijna nooit om zoiets te plannen dat iedereen er bij kan zijn.

Tot nu toe:

Scubadiver,
Hangslot,
Frweber,
Blokker1
Multispeed,
Boets,
DRZ,
De fietsendief...

En nog 2 andere bekenden van Fun.

En Nummer10 zien we op de BoetsB-que...
 
Jammer dat ik er niet bij kan zijn wide nog afspreken met scubadiver want we gaan weer naar het limburgse in het naseizoen.
Maar wie zijn de bekende van Fun als ik vragen mag?


 
Dezelfde als die er 2 jaar geleden bij waren, Dio en P...
 
Mooi als die er ook bij zijn.
 
En Nummer10 moet maar even open neer vliegen. ;)
 
Heren BBQ-ers, er is een grote kans dat de BBQ dit jaar niet doorgaat dankzij de Heer Rutte!!! 

U ontvangt hierover dit weekend een PM als dit zo is...


Helaas.  >:(

Komt er onverhoopt toch iemand, dan wordt het een beschuitje....
 
Besluit genomen, wegens, al gezegd, omstandigheden, BBQ gaat niet door!!!

Graag antwoord via PM voor het ontvangen bericht.

 
Toch even een kleine aanvulling waarom het niet doorgaat.

Gisteren is bij mij de emmer overgelopen, waardoor ik even tijd voor mezelf en mijn gezin nodig heb.
Dit gaat wel weer goed komen, maar om het gezellig te houden schuift de BBQ op naar een later tijdstip, na de zomervakanties.

Ik zit nog te denken, maar misschien zaterdag 3 september voor het Bloemencorso, het lijkt me leuk om met jullie als we een bak koffie op hebben naar een tent te wandelen
en te laten zien hoe een Corsowagen in de bloemen getikt wordt.
 
Jammer dat de BBQ niet door gaat.
Maar wel heel leuk dat als hij dan weer doorgaat we gelijk kunnen zien hoe zo'n gevaarte nou in elkaar wordt gezet.

Sterkte nog.
 
Het idee is afgelopen weekend al besproken met een paar buurstschappen, en die staan er open voor! 

Breng de tikhamer maar mee, en dan kunnen ze aan de slag!!! 

Ik ga dit plannetje verder uitwerken, en eens vragen wat de mogelijkheden allemaal zijn, want er is bijvoorbeeld een buurt als je daar op zaterdagmiddag gaat helpen, waar je meteen door de club opgevangen wordt, en als de wagen aan het einde van de middag uit de steigers gaat, de friet/frikadellen/kroketten en bier bezorgd worden, en je zit dan met een 200 man op de tribune met een fles Juup....

 
Helaas kan ik er in September niet bij zijn dan zijn de wereldhavendagen,
daar moet ik aanwezig zijn erg jammer ik moet nu al een aantal jaren verstek laten gaan echt jammer.
 
De BBQ staat hier in principe altijd startklaar @Wizzard, dus als je eens in de buurt bent. ;)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan