!LET OP! Regels op Satellitefun

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
999
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Door de snelheid waarmee we Satellite Fun weer op poten hebben gezet en het onverwachte sluiten van s**4**l worden we momenteel overspoelt en krijgen eventjes nergens tijd voor, het is ongelooflijk, maar wel harstikke mooi.

Er was iemand die vroeg waar hij de regels kon lezen.

Momenteel is daar geen tijd voor om regels te maken, maar we verwachten van iedereen dat hij zich aan de normale ongeschreven regels gaat houden, om die toch even te schrijven:

1.) Geen commerciele links/advertenties/aanbiedingen/reklame etc.

2.) Niet schelden/flamen/ruziemaken/afkatten/uitdagen

3.) Geen vragen stellen als "ik kan geen C+ kijken, wie helpt me even beeld te krijgen" en soortgelijk vragen

Gewoon dus de fatsoensnormen in acht houden.

Denk er ook aan dat je niet alles in Nieuws en info plaatst dat is alleen voor algemeen satnieuws en informatie van de beheerders/moderators.

Flauwekul, onzin, dingen waarvan je niet weet waar je ze zetten moet, discussies en dankbetuigingen a.u.b. in de kletspraat, dat is onze rommelbak (echter niet voor irritaties). Opbouwende kritiek op een nette wijze mag, maar dus niet op onfatsoenlijke wijze.

Een officieel reglement komt nog wel als we wat rust krijgen, maar als iedereen zich een beetje aan bovenstaand houdt, dan is dat misschien zelfs niet nodig.

 
denk dat bovenstaande best te doen is ...

Welcome Back !

Red

 
Ohja en NIET replyen in het downloads en links forum.

De huidige reply's zullen worden verwijdert.

Vragen naar links kan bij "beginners" of in "kletspraat"!

 
Als we bovenstaande regels volgen gaan we hier weer een mooie tijd tegmoet met uitwisseling van vele gegevens

GA ZO DOOR

 
Het zijn niet veel regels dus we kunnen ons er makkelijk aan houden.

 
Heel mooi dat jullie weer terug zijn het is inderdaad lekker snel.

Ik hoop dat c+/- nu de moet opgeeft om te zieken.

Als ik het goed begrijp ben ik een pappenheimer die al een poosje met jullie mee loopt, maar op pics wafers en een aantal andere nog geen toegang. Moet ik nog meer vragen stellen?

BT vlak voor het board er af ging had ik een topc geplaatst onder beginners mijn “eerste keer” die is niet terug gekomen waren de vragen en antwoorden niet toelaatbaar op dit board?

Gr Graaf vladimir

 
Niet dat ik weet, maar aangezien we op die server de postings niet konden back-uppen, is alles verloren gegaan.

Dus we beginnen gewoon opnieuw.

 
Bedankt Denk voor de snelle reactie, zijn al deze tpic’s van de afgelopen dagen?

Ik zie ook topic‘s van vroeger staan.

 
Er zijn er enkelen van vroeger ja, de rest is van de laatste dagen, dat kun je inderdaad aan de datum zien.:)

 
mag ik dan met vele de hoop vestigen dat het echt leuk blijft en zonder rare woorden te slingeren naar anderen, maar ja de naam zegt het al funboard en dat voor de sateliet hobby!

Dus ik hoop dat het leuk blijft!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan