LET OP!!! Toxbee speelt een vuil spelletje op duckfiles.nl

Hoi Satvriendjes,

Shitt4all wilde oorlog en die hebben ze nu. Meer woorden maak ik er nu niet aan vuil.

Oja twijfel niet aan mij ben een rasechte duck fan vraag het aan diegene die het behoren te weten.

Greeettzzz Grizmo :)

 
't is maar stil in de Goelag Archipel;-)), normaal komt Jozef S. gelijk met een stevige scheldkannonade, maar nu is het angstvallig stil..........

Zal wel druk met deleten van posts en bannen van users bezig zijn.

En morgenochtend gelijk naar de gamma om zijn ramen dicht te timmeren;-))))

 
Heey Grote DuckVriend Grizmo..

Boontje krijgt zeker een keer zijn verdiende loontje!!

Groeten

 
Hrmz. Zullen we shit4all.org aan Duckie verkopen?

Ik vind de vergelijking met het oostblok best wel hout snijden; de 'stem van het volk', waar het allemaal om draait in de biz, word hier subtiel gemanipuleerd om de meningen van de zelf-aangestelde 'leider' (Leier zoals Leidenaren zouden zeggen) te reflecteren. t'Is alleen weer jammer dat ons Adolfje in wording hier weer dezelfde fouten maakt als met fun... Aangezien een ezel zich in het gemeen geen twee keer stoot....

Misschien overbodig, maar ik zeg hierbij mijn steun toe aan Duck. En nou maar hopen dat Van Wehrmacht bij de volgende beurs of meeting komt ;)

/me

 
Heb net even een posting van een SM gewist die de regels niet goed gelezen heeft, die naam mag hier nog altijd niet genoemd worden, ook niet met truukjes.

Ging er om dat het op s4a verdacht stil was hieromtrent en dat klopt ook zo, men heeft even om zich heen gestampt, en doet net alsof hun neus bloedt. Ze zullen dus ook angstvallig de zaak stil houden want een discussie hierover doet hun geen goed.

Wij weten wel beter. Er hebben diverse "toevalligheden" en gebeurtenissen plaatsgevonden die heel duidelijk 1 richting uit wijzen om maar te beginnen met de ban-instellingen.

Anyway, het nep-board is offline en de goeie gelukkig weer terug van weggeweest.

 
Effe vraagje tussendoor.

Is die meneer met die Q aan het eind dezelfde als diegene zonder Q aan het eind??

gr,

 
nee

 
Is goed, Anthonie;-)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan