Lets have fun

T

the matrix

Cabo en Polsat werkend op een funkaart!!!!!

Getest en het werkt uitstekend in een MM

Zie dudez

Heb hem ook gezien,, alleen is die nu AU of niet,, kan dat zelf niet testen nu.

Was al een tita file voor beide die nog steeds echt wertk met penta120 en AU is.

Gaat natuurlijk om polsat en fun AU,, zou mooi zijn want die gasten zijn gek,, laatste dagen soms 3 keywissels in minder dan een half uur :(

Polsat is weer een beetje black dus niet AU en das jammer.

Maar wat niet is kan nog komen!!

Polsat is wel degelijk AU,, heb hier weer gewoon beeld in mijn Mr 1100 :)

Krijg nou wat,, dacht al hoe kan dat,, fun eruit en hield beeld en juiste keys in mijn MR 1100

Dus Mr keys op 000 gezet,, Mr er weer in,, ontvanger reboot en wat denk je,, na 2 minuten weer gewoon een update in mijn Mr1100,, dus die werkt nu weer,, raar maar waar :)

idd krijg nou wat.

MR1081 update polsat ook weer.

Grappig!!

lijkt erop dat het van korte duur was,, alles blijft nu zwart na key update :(

Boanerges333 v02j FUN files werken au op Cabo en Via in mijn MR 1081. Niet getest op polsat.
Toch leuk dat je nu de dure spullen zoals de Tita in de (ijs)kast kan leggen.

Groetjes

hey parabolica,, ook nog in het land,, heb hier wel een andere fun en ook een tita file die AU is op polsat,, alleen werkt die niet in mijn mr,, wel in de magic module.

Ben trouwens wat info kwijtgeraakt hoe die fun files te editten,, weet wel de boxkey,, maar wat was nou zomer en winter,, 04 en 08,, rest kon ik geloof ik met FFFF invullen of niet.

Heb jij trouwens misschien nog een link voor mij via pm waar die boanerges zij n files post,, ben die ook kwijt geraakt.

Zacky staan ze nog misschien?
Zolang geleden allemaal :)

Ik stuur je een file op
Kijk ik gelijk naar de winter tijd.

Groetjes.

Ja die staan daar nog wel,, ook op andere forums,, Boanerges files zijn makkelijk te vinden.

Allleen had ooit een forum waar hij zelf zijn eigen files altijd postte,, en ben die link kwijt geraakt.

Maar is niet zo erg,, en bedankt voor de file.

wie weet hoe dat komt dat ik er niet meer in het menu van
matrix kan komen

Heb ik ook wel eens,, probeer een sop een FTA zender je ontvanger uit en aan te zetten en dan nog eens proberen,, ik kan ook altijd maar 1 X in het menu komen en moet daarna mijn ontvanger effe uit en aan zetten om er weer in te komen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan