Leuke software voor de Martix Reloaded en Magic module's

Grizmo

Jr. Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
Er is software in omloop die i.c.m de MR of MM beeld geeft op de spaanse en Italiaanse zenders.
Je heb er wel een cas interface voor nodig om de bin file te proggen op een MR of MM en het schijnt nog niet op alle ontvangers te werken. Ik heb m hier getest op een Topfield4000pvr en draait probleemloos.

Greeeetzzz Grizmo

emu 0.35?

Groetjes

Tis ondertussen al Multiemu 0.36 :)

Greetzzz Grizmo

Tot nu toe wel ja, maar er word aan gewerkt ;-)

Greeetzzzz Grizmo

vraagje

ik heb 'n matrix module

moet toch de xlink erop gezet worden ?

heb 'm geprobeerd in mijn @9500 , maar zie geen module , blijft initializeren.

Originally posted by wiltop@msn.com
vraagje

ik heb 'n matrix module

moet toch de xlink erop gezet worden ?

heb 'm geprobeerd in mijn @9500 , maar zie geen module , blijft initializeren.

Erase all , daarna gewoon de emu in de flash plaatsen , dus de xlink overslaan .

Er is nu ook de versie 0.36....ieder geval bedankt en veel succes Guys...

Groetjes,
deliyurek007

En?? Werkt de Multiemu deliyurek007 ???

Greeetzzz Grizmo

Ik heb zo juist geladen op een magic cam dus eerst :

Erase all
dan Xinix geladen dan open file de bin file zo juist gekozen en dan write....

Maar echter geen van de beide versie werken zo juist ik krijg ieder geval geen beeld op de echostar 3600ip het blijft maar module controleren....

Of is de volgorde niet goed wat ik deed of het doet gewoon niet op echostar...

Groetjes,
Deliyurek007

Iemand die al geprobeerd hebt en wat is het effect en wat is de juiste volgorde van hier en waar werjt het op....

Groetjes,
deliyurek007

Hoi Deli,

Ik heb m hier draaiend EN werkend. Tis versie 35d in een matrix module draaiend op een topfield4000pvr samen met een magic module waar een nederlandse kaart in zit.
Het switchen tussen de cams geeft soms problemen, maar heb wel beeld op taq en sky.
Heb de matrix geprogd met een cas1 interface, eerst alles wissen, dan de matrix.cas proggen en daarna de bin file. duurt even maar dan heb je ook wat :)

Zo voldoende info?

Greeetzz Grizmo

bedankt voor de tip grizmo maar echter bij mij op de echostar 3600ip die in de woonkamer zit geeft constant module aan inistaliseren,.......

Dus geen beeld maar ja je kan ook niet alles hebben toch grizmo en bedankt weer voor je tip :)

groetjes,
deliyurek007

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan