- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 83
Sinds augustus vorig jaar is mijn ADSL verbinding steeds gestoord.
In de wintermaanden viel mijn verbinding elke avond tientallen malen weg.
Dit heeft een langdurig onderzoek opgeleverd door KPN.
Nu is de uitval enkele keren per week. Behalve op woensdag, De uitvallers zitten dan tussen de 70 en 90 keer per etmaal.
Nu is gebleken dat er paar verbindingen van 8 mb in de kabel gezet zijn van Versatel. Die verbindingen halen mijn verbinding onderuit. Mijn snelheid is voor drie weken gehalveerd geweest op proef. Het uitvalpatroon bleef hetzelfde.
KPN kan nu niets meer doen voor hun eigen klanten. Als ze iets proberen aan Versatel te doen krijgen ze direct te maken met de Opta. Ze zijn verplicht andere aanbieders toe te laten.
Het advies wat ik nu gekregen heb is het opheffen van de verbinding. Onderzoek afgesloten. KPN doet niets meer.
En Versatel zend nog niet eens voetbal uit.
Ik ga maar kijken naar een andere provider die geen gebruik maakt KPN.
Dan moeten ze ook zorgen dat mijn nieuwe verbinding goed komt.
In de wintermaanden viel mijn verbinding elke avond tientallen malen weg.
Dit heeft een langdurig onderzoek opgeleverd door KPN.
Nu is de uitval enkele keren per week. Behalve op woensdag, De uitvallers zitten dan tussen de 70 en 90 keer per etmaal.
Nu is gebleken dat er paar verbindingen van 8 mb in de kabel gezet zijn van Versatel. Die verbindingen halen mijn verbinding onderuit. Mijn snelheid is voor drie weken gehalveerd geweest op proef. Het uitvalpatroon bleef hetzelfde.
KPN kan nu niets meer doen voor hun eigen klanten. Als ze iets proberen aan Versatel te doen krijgen ze direct te maken met de Opta. Ze zijn verplicht andere aanbieders toe te laten.
Het advies wat ik nu gekregen heb is het opheffen van de verbinding. Onderzoek afgesloten. KPN doet niets meer.
En Versatel zend nog niet eens voetbal uit.
Ik ga maar kijken naar een andere provider die geen gebruik maakt KPN.
Dan moeten ze ook zorgen dat mijn nieuwe verbinding goed komt.