Leven we nog?

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
689
Punten
113
Leeftijd
56
Ik wilde even vertellen dat ik nog leef.

Al een tijd lang heb ik de site niet bezocht wegens diverse bezigheden, maar ik ben jullie nog niet vergeten!

Hoe gaat het met ons allen?? :biggrin: :biggrin:

Zon......

BBQ......

Bosnimfen.....

Op tijd een pilsje.....

Ja ik leef nog. :biggrin:

Ik wilde even vertellen dat ik nog leef.Al een tijd lang heb ik de site niet bezocht wegens diverse bezigheden, maar ik ben jullie nog niet vergeten!

Hoe gaat het met ons allen?? :biggrin: :biggrin:
Kon slechter, net zo als jij heb ik ook last van diverse bezigheden :)

Helaas kan ik niet op BBQ komen, schade . Ik weet het een gemiste kans. Echter deze '"ouwe" heeft op die al een feestje van ikke. Gins

IL

Hier leven we ook nog altijd.:)

Maar wel druk met vanalles en nogwat, doch ook dagelijks hier zoals normaal.:biggrin:

Kon slechter, net zo als jij heb ik ook last van diverse bezigheden :)
Helaas kan ik niet op BBQ komen, schade . Ik weet het een gemiste kans. Echter deze '"ouwe" heeft op die al een feestje van ikke. Gins

IL
Ach, volgend jaar weer een kansje, en anders houden we wel een extra BBQ!!

Met dit weer is dat echt geen straf! :biggrin: :biggrin:

Hi DRZ,

Natuurlijk leven we nog, heb hier momenteel ook wat andere bezigheden, heb hier nu twee nestjes met jonge bosnimfen in opleiding, die moeten binnenkort worden ingezet om de freggelgrot te beschermen tegen indringers van een ander satboard. Dus vandaar dat ik ook niet veel tijd heb om regelmatig te posten. :lol: :lol:

Boets.

Kijk aan jou heb ik tenminste iets! ;)

Kijk aan jou heb ik tenminste iets! ;)
Niet echt, lees maar

tegen indringers van een ander satboard.
Ik ben een van die wat Boets bedoeld en dit satboard alhier is mijn hoofd-zetel.:)

Dus als ie dat nog niet eens goed onder de vingers krijgt, dan wil ik niet eens weten wat voor soort opleiding die nimfen krijgen.:biggrin:

Niet echt, lees maar
Ik ben een van die wat Boets bedoeld en dit satboard alhier is mijn hoofd-zetel.:)

Dus als ie dat nog niet eens goed onder de vingers krijgt, dan wil ik niet eens weten wat voor soort opleiding die nimfen krijgen.:biggrin:
Ik zat mij net af te vragen wat jouw andere zetels zijn, maar ik verwacht dat je ook weer van de partij zult zijn, want ik wil eigenlijk nog een heleboel met jou bespreken!

enne, neem je je zwembroek weer mee?? :biggrin:

Hi Tijger,

Is mij uiteraard bekend dat jij daar ook bijhoort, maar om te voorkomen dat mijn funeuries opeens weer verdwenen zijn, had ik jou maar niet vermeld. :lol: :lol:

Boets

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan