Lexicon

V

vladimir

"Het Lexicon vind je op http://go.to/atilla en klik dan maar op "Lexicon" als je op die site zit. Dat is een heel goed beginpunt"

Misschien is er wat met mijn pc aan de hand maar ik kom op de Duitse for fortune city uit met een fout melding 404: Datei nicht gefunden als ik dan door ga maar Nederlandse site, kom ik het ook niet tegen wat is er aan de hand?

Gr vladimir

 
Je hebt gelijk, eergisteren heb ik hem nog gecontroleerd en deed hij het nog.

Vanavond vaak een duitse 404 pagina en 1 keer het linker content frame.

Snap er geen bal van want die pagina zit op een NL fortunecity server, en nu hebben we dus een 404 melding van een Duitse server.

Het kan zijn dat ze bij FC weer aan het klooien zijn (verhuizen of andere server verdeling) het kan ook zijn dat iemand de site offline heeft laten halen.

Als dat laatste het geval is, dan is dat uitermate asociaal te noemen aangezien we op al hun vorige verwijderverzoeken zijn ingegaan c.q. voldaan aan hun eisen.

In dat geval is er geen reden om de site offline te halen, we gaan FC eens aanschrijven wat dat mot.:)

 
Tjoep... daar zijn we weer, ze hebben iets aan de server benamingen verandert waardoor de links niet werkten.

Is inmiddels opgelost, nu werkt hij weer.

Bedankt voor de tip!

[Edited by Black Tiger on 13-04-2001 at 02:02]

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan