Lezen van cd-rom of dvd-rom......

Het werkt....

Bedankt.

 
Toch nog maar eens vragen of iemand dezelfde problemen heeft gehad en wat te doen.

Heb weer het probleem dat ik onder XP niet kan schrijven naar een CD-RW en ik kan zelfs in de verkenner de cd niet eens benaderen.

Als eerste wil ik graag weten hoe je dan deze nieuwe cd-rw formateerd onder XP. ?

 
Ja ok BT ik heb onder Nero een UDF-CD gemaakt en er wat bestanden opgezet. Deze kan ik in alle stations lezen maar ik kan niet via de verkener een bestand of directory toevoegen. Maar dat zal ook nog wel lukken.

Het grootste probleem is en blijft dat waneer ik de directory van cd1 inlees en daarna cd2 in wil lezen ik dezelfde inhoud krijg te zien van cd1. Ik moet de comp. opnieuw opstarten om dit weer goed te krijgen. Of en dat werkt ook prima is met het programma ClonyXXL (misschien ken je het wel) de cd een refresch geven.

De cd word dan even uitgeworpen en na 3 seconden weer binnengehaald en dan word wel de juiste dir gegeven.

Je kunt zien aan de start van dit topic hoe lang ik hier al naar zoek maar nog steeds zonder resultaat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan