Lieve adjes

C

Cabledude

Maak ff een forum aan waar "stoute users" kunnen worden gemeld. Members kunnen daar foutieve postings melden. Mods en Admin kunnen dan heel eenvoudig de threads of moven of deleten!

Maak mij ff Adplus want admin is me te min :)

 
Het is een idee, maar het probleem is dat men toch klantvriendelijk moet werken wil men zijn users houden en op die manier ben ik toch bang dat men de users tegen zich in het harnas jaagt.

Als we zo'n topic zouden aanmaken, dan zouden veel users gaan klagen dat in zo'n forum "de verraders" zouden zitten (zoals zij het zouden noemen, of zo zouden ze het voelen), zo'n mensen zouden dan genegeerd worden door veel users op het board en hun sathulp kunnen vergeten.

Daarnaast zijn we met 2 admins en 10 mods. Meer dan genoeg om het netjes in de gaten te kunnen houden.

Eerder is ons dat een jaar lang ook gelukt zonder problemen.

Die paar wat er door zouden kunnen slippen op een onachtzaam moment krijgen een officiele waarschuwing.

Niet luisteren daarnaar betekent automatisch gebanned worden of een tweede waarschuwing afhankelijk van wat er gebeurd is.

Discussie over een waarschuwing is altijd VIA EMAIL mogelijk, we zijn de kwaadste niet. Alles is bespreekbaar.

Het gaat ons hoofdzakelijk om gezelligheid, daarom ook onze naam: FUNboard.

Iedereen kan zich wel eens vergissen en echt hard optreden tegen een verkeerd gepost topicje gebeurd dan ook niet altijd.

Wat betreft de smiley: Sorry, we hebben geen hogere status dan admin in onze boardsoftwaremogelijkheden.:)

Ik zal bij de volgende versie vragen of ze er een emperor-account bij willen bouwen.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan