Lieve Sinterklaas

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Lieve Sinterklaas,

Ik weet dat u pas over een paar weken naar Nederland komt, maar ik probeer de rest van Nederland even voor te zijn om te zorgen dat u me niet weer over het hoofd ziet. Ik krijg namelijk het sterke vermoeden dat u mijn verlanglijstje bij het zien van het handschrift al in de papierversnipperaar laat vallen en doet alsof u het tussen de post bent verloren.
Hierbij mijn verlanglijstje voor dit jaar: ik vraag niet veel, maar ik hoop dat u zich hier een beetje in kan vinden. Is het niet zo langzamerhand tijd om Mark Rutte en aanhang mee te nemen in de zak naar Spanje.? Ik bedoel, Sinterklaas, u moet er ook veel last van krijgen.? Ik neem aan dat er ook een paar van uw pieten het hele jaar door in Nederland wonen en wat als er nou als er ??n van het dak afvalt ? Een enkeltje spoedeisende hulp kost u maar liefst ?50 per piet.
Plus het feit dat u natuurlijk wel een redelijk inkomen heeft en u daarmee wel aardig wat mag gaan betalen voor de zorgverzekering van uw pieten. Dadelijk bent u ineens arm. Sinterklaas. Wat moeten al die kindertjes dan? En u wordt ook een dagje ouder. Straks kunt u niet meer zo makkelijk op uw paard komen. Maar benzine wordt ook duurder, dus hoe moet dat nou? Het ziet er naar uit dat u ook een beetje mag korten, u moet gaan bezuinigen! Ik kan u wel een paar tips geven. Ik bedoel: in deze barre tijden hebben we daar toch allemaal wel wat aan Laten we beginnen met het strooigoed: gebruik kiezelstenen! Die komen net zo hard aan als pepernoten en geven minstens net zo veel moeite om het opgeruimd te krijgen.
Laat de zwarte pieten maar zitten: huur trouwe dienstknechten uit bv Hongarije. Zo kunt u toch een paar eurootjes per uur besparen. Ik weet uit mijn vroegere jeugdjaren dat u best een biertje kon drinken, misschien moet u dat maar laten? Op uw leeftijd en met de accijnsverhoging is het beter dat u dat maar niet meer doet. Een sigaartje zou ik ook maar laten voortaan.
En tot slot, als u besluit aan mijn kleine wenst te voldoen: laat de juten zakken maar zitten om het kabinet mee te nemen naar Spanje. Gebruik gewoon Komozakken. Niet echt milieuvriendelijk, maar als u ze voorzichtig gebruikt, zijn ze best wel meerdere keren goed en dat scheelt ook weer een paar euro!

Dank u Sinterklaasje...

Bron: Metro
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan