Lifetec LT 3607 AFSTANDBEDIENING

K

knoopie

hallo,

ik heb sinds vandaag ook de Lifetec LT 3607 maar geen boekjes bij dus zou u zo vriendelijk willen zijn mij te voorzien van enige documentatie (of instructies per mail of als dr een website is mij daarvan dan de link ff geven) zodat ik mijn Lifetec LT 3607 kan inprogrameren voor mijn tv.

alvast dank,

groet

 
@Aart44: Je bent goed bezig zeg, bedankt voor de snelle hulp!

@Knoopje: Welkom op Satellite Fun. Ik heb even je posting verplaatst naar het deel waar hij eigenlijk hoort te staan, misschien kun je daar volgende keer een beetje op letten en je eigen vraag niet onder een bestaand onderwerp plaatsen wat over iets anders gaat. Is allemaal even wennen hoor dus geen probleem.

Veel plezier verder met de ontvanger!

 
BT het is geen ontvanger gewoon een afstandsbediening van de Aldi.:applaus:

Zo staat hij ook verkeerd.

 
Hoo !

Hoo !

Ik weet wel dat het erg vroeg voor je is, BT.

Maar dit gaat helemaal niet over een ontvanger van de Aldi.

Het gaat over een universele afstandbediening.

Knoopie heeft gezocht naar het begrip lifetec en waarschijnlijk dat typenummer en kwam zo in die stokoude thread terecht.

Niet zo heel vreemd dat ie daar op gereageerd heeft, maar ook niet helemaal de bedoeling.

Jouw verplaats actie was dus wel terecht.

Maar niet de plaats waar ie terecht gekomen is.

Dus geef ik m weer een mep de andere kant op -het is net een tennisbal-

Ik zet m bij hardware problemen, daar komt ie volgens mij het beste tot zijn recht.

Sorry aan Knoppie die het nu gelijk wel zal duizelen...

 
Nja, sorry, ik heb dat compleet overzien, heel vreemd, maarja ik had er mijn gedachten ook niet helemaal bij want ik had haast en zat nog met de hond in mijn hoofd die we gisteren hebben moeten laten inslapen.:sad:

Bedankt voor jullie oplettendheid en Mas3 bedankt voor het op de juiste plaats zetten van de thread en Knoppie excuus voor de verwarring die ik wellicht veroorzaakt heb.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan