Limewire Pro

D

dash8

Weet iemand waar ik limewire pro kan downloaden, de basic is overal te vinden, maar wil graag de pro versie.

Of als iemand dit prog. heeft, kan iemand dat mij dan mailen?

graag pm als iemand wil mailen, ik pm mijn juiste e-mail dan terug.

Alvast heel erg bedankt!!

greetzzz

dash8

Maar je zou hier eens kunnen kijken @Dash8 onder het kopje "apps"

Of bij deze ;) Daar staat wel de final van de basicversie...

Ahum enige waarschuwing voor limewire is wel van toepassing

LIMEWIRE bevat heel en dan ook heel veel spyware.

ares is ook een goeie tig keren sneller dan kaaza of winmx het is de moeite waard. maar ja ieder zijn bevindingen.

mvg.sath.

---------------------------------------------------------------------------
tevens hoef ik eerst geen muziek meer kasten vol met c.d.s staan al buiten . en hd.s zitten al in gebouwt in stofzuiger.

limewire downloaden en dan met hetzelfde programma limewire pro zoeken en downloaden ik heb het zelf ook zo gedaan

Originally posted by stephopper
ares is ook een goeie tig keren sneller dan kaaza of winmx het is de moeite waard. maar ja ieder zijn bevindingen.

mvg.sath.

---------------------------------------------------------------------------
tevens hoef ik eerst geen muziek meer kasten vol met c.d.s staan al buiten . en hd.s zitten al in gebouwt in stofzuiger.
zit dat programma niet vol met spyware ik kreeg verschillende meldingen van spysweeper

Heb er weinig problemen mee heb hier d.i.v spyware killers draaien en ontdek weinig schokkend. maar moet er bij zeggen de laatste keren ares niet veel in gebruik maar heb er aardig wat weggehaald.

Het intresante ligt hier nu bij ftd/nieuwsgroepen alleen op ftd kan je niet meer aanmelden heeft leden stop. maar was er nog voor die tijd bij. dat draad ook als een speer.

mvg sath.

-------------------------------------------------------------------------
vroeger draaide ik via waterleiding nu via 2.4 ghz wat een vooruitgang.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan