Link white card.

@zonnig:

Ben ik nu opeens je friend, hehehe??

Ja hij werkt nog steeds hoor. Ik heb ook nog nergens van iemand gelezen dat het NIET werkt, dus ik begin er wel vertrouwen in te krijgen!

Greetzzz.

Als Duck dit weer weghaalt, dan ga ik bij xxx verder met dit topic!
{editted by moderator}

Zeg Blokr,
Ik begrijp dat je een gok neemt en dat geld hebt overgemaakt.
Maar heb je 'm al ontvangen?
En voor welke provider heb je gekozen?

greetz.

Originally posted by blokr
Als Duck dit weer weghaalt, dan ga ik bij Hutsefruts verder met dit topic!

Tja maar er is nog steeds geen aantoonbaar bewijs dat het werkt enkel de woorden dat het werkt, en als je alle woorden moet geloven op het net zag ik er nu uit als de knapste vent van de wereld, had ik al een lul van een meter en ga zo maar even door, ik geloof er dus geen klap van. En als het er is zal er echt wel ergens een file rond gaan tussen de heertjes die willen verdienen, en waarom heeft geen enkele nederlander zo'n kaartje dan hier in spanje, en vergeet daarbij de belgen ook niet die ook graag nl tv kijken, en enkel zeggen he seca 2 gekraakt ja welke dan 7.0, 7.1, 7.3, ze verschillen allemaal.

Het is allemaal maar vaag, en hier hoor en zie ik niets, de site verteld enkel maar dat je moet betalen en kiezen uit provider, als dat fake is en je raad het aan tegenover ieder en ze gaan het kopen kan je nu beter alvast een bunker uit gaan zoeken voor de komende 50 jaar.

kan je mij die link ook even in me pm box gooien alvast bedankt ?

@Pente:

Voor de duidelijkheid: HET IS GEEN HACK MAAR EEN CLONE !!!

Op zich is dat al een kunst, want tot op heden was dat zelfs niet eens mogelijk. We zijn gewoon een stap verder, tenminste degene die deze kaarten bakt. Nu wij nog!

Greetzzz.

Originally posted by blokr
Als Duck dit weer weghaalt, dan ga ik bij Hutsefruts verder met dit topic!

Denk soms een beetje na.... teveel die link is misschien wel niet goed voor je eigen kaartje ook.

Wie weet koopt iemand van een provider wel dat kaartje en komt men te weet van welke abootje of welke abootjes dit allemaal kloontjes zijn....... resultaat...alle witte kaartjes zwart.

Misschien even iets om bij stil te staan.....

de toekomst zal het uitwijzen

maar ik ga er vanuit dat deze kaarten uit de zelfde hoek komen als de eerste seca1 hack.

en dat waren dus geen klonen.

een kloon kun je alleen maken als je de bij een echte kaart onder een electronen microcoop de enen en nulletjes laat uitlezen en dan deze op een exakt gelijke chip als de orginele laten proggen zonder dat je hoeft te weten wat die code doet.

een beetje kloon slaat echt nergens op omdat je dan de gehele code moet omzetten naar een andere type chip, als je dat kan dan weet je ook wat die code doet en dat betekent dat de kaart is gekraakt.

maar de eerste dpsc seca1 kaarten waren geen clonen en ik denk deze nieuwe ook niet.

maar goed we zullen het snel genoeg weten.

gr blokker

Van een duitse site:

D.P.S.C. - Abk: Digital Pirate Sattelite Card
Diese Karten werden vor allem im Ausland verkauft, da ihre Benutzung in Deutschland verboten ist.
Man bekommt sie (auch) f?r DF1 und Premiere bzw. Premiere World f?r ca 500,- DM (viel zu teuer). Nach einem ECM sind auch diese Karten gesperrt, und m?ssen mit Hilfe einer Smartmouse wieder ge?ffnet werden. Die Software dazu ist normalerweise im Internet beim DPSC-H?ndler erh?ltlich.
Zur Zeit (11/99) gibt es wohl gerade rechtliche Auseinandersetzungen um den Vertrieb auch aus dem Ausland, denn D.P.S.C. sind zur Zeit nicht erh?ltlich. Auch Updates ?bers Internet gibt es seit einiger Zeit (zumindest ?ffentlich zug?nglich) nicht mehr, man wird aufs Einschicken der Karte f?r Updates verwiesen.

D.P.S.C. besitzen einen Timer auf der Karte, der die "Lebensdauer" der Karte nach dem ersten Kontakt mit der D-Box auf 1 Jahr beschr?nkt. Danach l?sst sich die Karte nicht mehr ?ffnen, und man mu? eine Neue kaufen.
Es sei denn, man behandelt sie vorher.....

M.O.S.C.ler m?gen D.P.S.C. nicht, da das reine Gesch?ftemacherei ist und damit will die Szene generell nichts zu tun haben.

M.vr.gr

Hugow

Originally posted by blokker1
de toekomst zal het uitwijzen

maar ik ga er vanuit dat deze kaarten uit de zelfde hoek komen als de eerste seca1 hack.

en dat waren dus geen klonen.

een kloon kun je alleen maken als je de bij een echte kaart onder een electronen microcoop de enen en nulletjes laat uitlezen en dan deze op een exakt gelijke chip als de orginele laten proggen zonder dat je hoeft te weten wat die code doet.

een beetje kloon slaat echt nergens op omdat je dan de gehele code moet omzetten naar een andere type chip, als je dat kan dan weet je ook wat die code doet en dat betekent dat de kaart is gekraakt.

maar de eerste dpsc seca1 kaarten waren geen clonen en ik denk deze nieuwe ook niet.

maar goed we zullen het snel genoeg weten.

gr blokker

Zie ander topic over deze kaart. DPSC seca 1 kaart was in eerste instantie met 1 provider ook geen hack van seca 1. Toen later de DPSC kaarten kwamen waar meerdere providers op staan was er pas sprake van een echte hack van seca 1.

Ik hoor van steeds meer mensen om me heen dat dit laatste bij seca 2 nog wel even zou kunnen gaan duren. En geloof me deze mensen hadden als eerste Non Public seca 1 open.

Dit is gewoon een professionele kloon van enkele abokaartjes. Ik zou daarom via dit soort boarden niet te veel openlijk met linkjes strooien. Leer de gemakken van een PM eens goed kennen en iedereen krijgt wat men wilt op een goede veilige manier.

Volgens de duitse site zoals in mijn post staat heeft de kaart een timer. Dus koopt je een kaart van ? 140,-- dan kan deze morgen ophouden met werken. Superlink dus.......

M.vr.gr

Hugow

Er staat een timer op. De kaart werkt zegt men een jaar. Alleen hoop ik dan niet voor je dat je een kaart krijgt uit een oude zending die in maart gemaakt is want dan is dat " jaar" van een kaart welke je gekocht hebt in spetember al afgelopen in maart 2004.

als er een timer inzit is het dus geen kloon maar een eigen ontwerp.

DPSC is altijd eigen ontwerp. Men gebruikt heel vaak timers die weer opengezet kunnen worden via de dongle, al eerder genoemd. Nogmaals het is een hele andere manier van klonen zoals wij kennen in ons hobbyjargon en is niet met elkaar te vergelijken.

sorry maar in ons hobbyjargon komt het woord klonen helemaal niet voor, alleen werden de file`s voor de silverkaart klonen genoemd maar ook dat was alleen maar een hele goede emulatie.

ok als je het serieel veranderde van een orginele kaart dan had je een exakte kopie en die zou je dus een kloon mogen noemen maar ja die heb je dan ook niet echt zelf gemaakt maar alleen aangepast.

een kloon is exakt gelijk als de orginele en dus ook op exakt dezelfde chip.

is het niet dezelfde chip maar een ander dan draait daar alleen een emulatie op en om een emulatie te schrijven moet de kaart dus geheel gekraakt zijn.

als je dat niet kan of wil begrijpen dan geef ik het op.

gr blokker

Laten we de waarheid nu maar in het midden houden want het wordt een welles nietes spelletje. De toekomst zal het ons allemaal zeggen en het ons laten weten.

Ik heb ook niet alle wijsheid in pacht maar hoor om me heen van diverse mensen om me heen dat ik er aardig dicht bij zit.

Belangrijkste is toch dat je zit te kijken voor een slordige 150 euro. Ik hoop voor jou voor een langere tijd. DPSC wil niet altijd zeggen dat het slecht is. Irdeto, Conax en seca 1 DPSC hebben het langere tijd goed gedaan.

@blokr

mag ik ook ff die link en wat kan je er allemaal met de WhiteCard mijn hicham14b@hotmail.com alvast bedankt!!!!

mzzl hicham

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan