Links naar films dvd

• Topic starter gerritspencer
  • Startdatum
G

gerritspencer

Hallo, Wie weet er sites waar je links heb staan om dvd films te downloaden . Liefst Nederlandstalig, maar ook andere.

gerrit

Neem een abootje op een nieuwserver (Eweka bV kost 7.5 euro /maand en je mag onbeperkt downloaden.

Installeer FTD, Newsbinpro een reparatie tooltje) en downloaden maar met een snelheid varierend van 300-500 kbyte
(Uiteraard afhankelijk van welk abootje je hebt bij je provider)

Nou Eweka presteert momenteel bar slecht. Zowel op @home hier in de stand alsook op mijn adsl abo is ie nauwelijks boven de 250 a 260 Kb/sec te krijgen.:(
Sommige momenten zelfs niet boven de 200 Kb/sec met zelfs time-outs erbij.

Mailen kun je niet want ze geven geen support per email, en bellen is peperduur en ik ga ze echt niet bellen om hun te vertellen dat er iets niet klopt, dat ze daar maar een storings emailadres voor maken ofzo.

Voor de rest is ie wel goed.

Leuk setje heb ik ook maar dan met adsl van wxs.

Wat snelheid betrefd,, als je Forteinc hebt ligt het aan hun,, laatste dagen gaat het steeds sneller weer, hadden wat problemen de laatste 2 weken.

Neem een abootje op een nieuwserver (Eweka bV kost 7.5 euro /maand en je mag onbeperkt downloaden

hoe gaat dat in zijn werk om een abbo te nemen op een nieuws server??

Kan idd sneller maarrrrrrrr

200 kbyte is ruim genoeg om de poster bij te houden.

In de nachtelijke uren en vooral 'smorgens gaat het dubbel zo hard.

En in vergelijk met de @home servers nog altijd super.

Nee ik ben best tevreden met EWEKA gezien de lage prijs

Mijn insteek is dat wat ik wil downen dat ik dan ook alles binnen lepel en hoelang ie daar over doet Mwah.

Je gaat naar www.eweka.nl

Klik op consument
Klik op usenet toegang

Registreer je
Wacht email af
Betaal giraal of per bank 7,50

Wacht een paar dagen op email
Je krijgt een passwoord en username

Installeer Newsbinpro
Vul de newsserver van eweka in
Vul de username ne password in

Installeer programma FTD
Verdiep je in hoe het een en ander werkt
en dan maar downloaden!!!!

In de nachtelijke uren en vooral 'smorgens gaat het dubbel zo hard.

En in vergelijk met de @home servers nog altijd super.
Ja maar ik verstrek graag objectieve informatie zodat het ook interessant is om te weten wat er speelt voor mensen die niet bij @slome zitten en snellere adsl abo's hebben.

Vannacht en vanmorgen kwam ie niet hoger dan 350 kb/sec. Dat is vrij aardig, maar als @slome een goede dag heeft haal je dat daar ook op de newsserver.
Eerder in de nacht (tot 04.00 uur ongeveer) kwam ie vrijwel niet boven de 200 kb/sec uit.

En dan is het natuurlijk wel goedkoop, maar klopt het toch niet met het gegeven op de site dat de downloadsnelheid afhankelijk zou zijn van je abonnement.

Ik heb hier bijv. een 2-8 mbit abo, en ben gewend met een continue snelheid van 777-800 kb/sec op de newsserver te jagen en het maakt daarbij vrijwel nooit iets uit of ik nu overdag of in de nacht zit te downloaden.
In dat geval is 200 kb wel erg langzaam te noemen en 350 is dan ook maar de helft van wat je gewend bent.

Mijn kennis bij @slome kwam 's avonds uit op 116 a 167 kb/sec met diverse time-outs (onderbrekingen dus) elke paar minuten en dat is toch niet meer echt leuk te noemen.
Ik kreeg met mijn snelle verbinding ook time-outs 's avonds.

Het is dus best goed als je niets gewend bent of de snelheid je niet zoveel uitmaakt, want de prijs is er ook naar.

Maar voor mensen die meer snelheid willen blijkt ie dus minder geschikt. Nadeel daarvan is dan ook weer dat als je sneller wilt, je 2x zo duur uit bent voor een newsserver abo.

Verder prima server, alleen mogen ze de informatie wel wat aanpassen of anders de snelheid eens opschroeven en in elk geval stabieler maken want hij fluctueert behoorlijk, ook 's nachts.

BT vanuit jouw "point of view" heb je uiteraard helemaal gelijk.

ik was even aan objectiviteit voorbij gegaan, mededoordat ik het vergelijk met de @sloom servers.

PS rare zaak kwam vanacth na 24u 00 toch echt uit op 400kbyte en heb in totaal vannacht ruim 10 GB gedownloaded die om half 9 binnen waren gelepeld.

Vermoeelijk is het een en ander afhankelijk waar je bij @home zit en welke server je bij EWEKA hebt.

Yep Matrix, dat zou heel goed kunnen.
Goed dat je daarop wijst. Ik moet hierbij even zeggen dat wij geen gebruik maken van een apart abo maar van die standaard 7,50 optie.
De newsserver wat wij doorkregen is newsreader4.eweka.nl en misschien weet jij een betere?
Heb vannacht weer geprobeerd en rond 02.00 uur lag ie zelfs op 98 kb/sec en ben niet boven de 250 uitgekomen.
Vanmorgen vroeg en vanmiddag wilde hij wel tot 356 kb/sec nog gaan maar nogal fluctuerend, dat wel.

Mijn kennis bij @slome zit in Maastricht, maar ik heb een Tweakdsl adsl abo en die is echt razendsnel en heb hier hetzelfde probleem met die eweka.

Dus hierbij moet ik even mijn eigen comment toch enigszins corrigeren aangezien het zeker zo kan zijn dat er verschillen in de gebruikte newsserver zitten.
Als jij nog een andere weet die ook werkt zullen we die graag eens proberen.

eweka heeft zover ik het weet een aantal servers staan

newsreader.eweka.nl (die heb ik)
newsreader2.eweka.nl
newsreader3.eweka.nl
newsreader4.eweka.nl

Vlgns mij had een colllega van mij :
newsreader6.eweka.nl

Helaas kun je niet gebruik maken van andere servers dan diegene die je opgekregen hebt.

Je hebt 4 lijnen tot je beschikking en hoe die verdeling per lijn is weet ik niiet maar wel zeker is dat als je een lijn uitschakeld je download snelheid ook omlaag gaat en das jammer.

Trouwens een bijkomend voordeel is dat je met meerdere PC's (IP adressen) kunt downloaden, als je de 4 verbindingen maar niet overschrijdt.

Dus als je met je buurman wilt delen en geen eis stelt aan de download snel heid of af toe wat download, een mooie bijkomstigheid.

grtjs

Hartelijk dank voor de info!
Jammer dat je niet kunt switchen van server, dan kon je eens testen. Inderdaad is er een voordeel dat je met verschillende ip's er gebruik van mag maken.

Bij gebruik van meer dan 4 lijnen krijg je overigens gelukkig geen einde account maar een ban van 10 minuten, tenminste als je de info op hun site mag geloven.

Dat is ook de reden dat ik deze testen heb kunnen uitvoeren want het abo is van die vriend van me met @slome abo en ik heb een adsl abo, dus dat van die ip's was hierbij wel gunstig.

Hehehe... die heb ik altijd gratis, zit namelijk bij mijn abonnement.
Had trouwens al het vermoeden dat ze daar een payserver van zouden gaan maken ook voor andere gebruikers, gezien het feit dat ze er de laatste tijd zoveel aan verbouwt en geupgrade hebben (voor behoorlijk wat centjes).

En hij gaat goed. Is best wel lachen. Eweka zegt dat ze 10 dagen retentie hebben en die hebben ze bij veel groepen helemaal niet, ik krijg op mijn eigen newsserver (tweakdsl dus) nog meer binnen dan ik via Eweka vangen kan.:)

Ik zie wel net dat je bij Tweak 4 threads van maar 1,5mbit krijgt (dus 187,5 kbyte/sec ongeveer). Dat is dus niet echt snel, maarja, als je het 3 weken gratis kunt uitproberen is het altijd wel leuk.

kijk op warez.com staan er genoeg op
groetjes frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan