K
keymaker
yee mijn eerste posting met linux op mijn hp van 500 mhz
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
yep zo heb ik het dus gedaan sorry als dit niet duidelijk was ook een floppy drive zit er niet in alleen een lan aansluiting.vandaar dit probleem.BiG_G zei:Waarschijnlijk heeft ie de hd in een andere pc gehangen en geinstalleerd. Daarna terug gehangen in de originele pc .
Suc6
nope de cdrom speler heeft een 50 polige stekker op het moederboard en ik heb geen apdaptor van 50 naar 40 pens ide ook een floppydrive is niet mogelijk.Kerstkonijn zei:Of je sloopt ff een floppydrive uit een andere pc en hangt 'em er ff aan voor de installatie. Eventueel ook nog een cdspeler en klaar is kees. Toch?
keymaker zei:nope de cdrom speler heeft een 50 polige stekker op het moederboard en ik heb geen apdaptor van 50 naar 40 pens ide ook een floppydrive is niet mogelijk.
nee geen scsi maar wel zon flutmodel de e-vectra van hp met een slimline cdrom maar ik heb geen verloop van 50 naar 40 pens.Black Tiger zei:Die kleine desktop flutmodellen van Compaq hebben ook zo'n rare CDrom aansluiting. Ik weet niet hoeveel pens dat is. Misschien is het wel zo'n pc.
Maar het kan inderdaad ook scsi zijn.
hmmm je brengt me op een idee secundary ide controller zit er ook niet in maar als ik nou de cdrom als master zet en de hd via usb aansluit zal ik m dan kunnen installeren ??.Black Tiger zei:Ja dat ken ik... net als met die Compaq dus. En aangezien HP de Compaq heeft overgenomen....
Ik heb het opgelost door de kap open te laten, er een normale cdrom bovenop te gooien en die op de secondary ide controller te zetten. Dat werkt ook, maar is natuurlijk geen oplossing.