loader h2.08

W

woofer

Wie kan en wil me even helpen aan de loader H2.08 in een HUMAX5400Z.
Ik woon in SALLAND

Groeten WOOFER

Heb jij een Zboard dan?

Nee een Z-board heb ik niet ,dan had ik er ook niet omgevraagt.

WOOFER

Originally posted by woofer
Nee een Z-board heb ik niet ,dan had ik er ook niet omgevraagt.

WOOFER
Maar die heb je wel nodig om die loader er in te zetten in je 5400Z dus slimerik :biggrin: HaHaHa

ik blijf laguuh hier :biggrin:

NEO, waarom denk jij dat ik om hulp vraag voor het plaatsen van een loader.Als ik zo'n Z-board zelf had was het niet nodig .
Die opmerkingen van jou die verpesten het leuke van deze boards
Dat noemen ze hier het vervuilen van deze.
Ik dacht dat we het over een hobby board hadden.
Dat moderatoren ingrijpen kan ik me dan ook goed voorstellen.
Ik had hier bij DUCK-site dan ook iets anders verwacht.
Iemand helpen, wat is dat.

Ik hoop dan ook dat er wel positieve hobbyisten zijn die iemand verder helpen.

Groeten WOOFER

Ik wil wel een poging wagen voor je, is het een uitvoering met kit op de print of zonder kit?, FF de kap er af halen en je weet het...

Omgeving raalte.

GR Fred.

TWILIGT ,dit vind ik wel een correct antwoord
Ik woon +/- 10 kilometer van Raalte en wat betreft de print is schoon en heeft ook geen hars opgezeten.

Als je dit wilt doen kan de rest denk ik wel via PM.

Groeten WOOFER

Kijk Woofer jij krijgt een zodanige reactie van mij omdat je zelf nogal bot reageerde.
Die vraag van mij was gewoon ter informatie voor mij zelf want ik heb zo'n ding (zboard) namelijk zelf niet en het kon toch zijn dat jij hem zelf had en er niet helemaal uit kwam met het hoe en wat.
Dus conclusie: als je zelf nou eens duidelijker was geweest had ik die vrij normale vraag niet hoeven stellen en was er niets aan de hand geweest.
En @ Fred tof dat je die Woofer wil helpen! :biggrin:

TWILIGHT, ik heb je 4 maal een PM gestuurd waarom reageer je niet.Ik heb nog steeds die loader er niet in zitten.

Groeten WOOFER

jongens wat is het hier gezellig hoor over bot gesproken of [ongeduldig] laat iedereen in zijn waarde reageer niet zo heftig op mekaar het zijn nu even zware tijden maar na regen komt zon........... zo is het en niet anders

ps : wees zacht voor elkaar de maatschapij is al hard genoeg.

twilight als je toch niet wilt reageren beloof dan ook niets

WOOFER

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan