loggen met philips 5816

I

ilya

Ben van plan een season 2 te kopen om mijn leuke hobby verder uit te breiden.Ik ben nergens op het board tegen gegekomen hoe de ervaringen zijn met flipje.Bij de software van Walbanger 2.01 wordt nergens over deze box gesproken.Ik hoop dat ik geen verkeerde keus heb gedaan met de Philps dst 5816.

 
Waarschijnlijk gaat het met de phipils net zo goed als met bijna alle andere c+ ontvangers.

suc6 Jantje

 
Ik las op een ander board dat het loggen met de 5816 box niet goed gaat.Je krijgt een de bekende oranje balk met de melding "Steek smartcard in de kaartlezer". Kortom heeft iemand al uitgetest hoe bv een walbanger of windecr. werkt op de philips box!!!!

ILYA

 
hey Ilya,

ik heb decrypt, windrcrypt en voyager, die werken allemaal op mijn 5816.

Eerst draaide ik windecrypt onder windows op mijn grote computer, maar dan kon ik niet meer internetten vanwege een compoort-conflict maar sinds kort heb ik een leptopje en die draait onder dos en daar draai ik decrypt en voyager op naar volle tevredenheid,

Dus het moraal van dit verhaal is dus, met een seasonkaart werkt windecrypt, decrypt en voyager heel goed...

greetz, Bassie ( nee, niet die van Adriaan )

 
Hadi Bassie

Thanks.De afgelopen weken heb uitvoerig e.e.a. kunnen uittesten na ifo op diverse outside boards.En...... met veel succes.Ik werk op mijn lepje met een seasonlogger2 zonder voeding.Windows ME en loggen maar.Zowel emuleren met Walb. als loggen met windecrypt 1.05.Mijn probleem is echter dat ik ,na zowat alle MK01 en PPUA van het net te hebben geplukt, nog weinig succes heg kunnen behalen.

Ilya

 
die oranje balk krijg je wel weg..gewwon de ontvanger uit en weer aan zetten.

in windecrypt verschijnt dan RESET RECEIVED en het draait( kunt season wel een keer in en uit moeten steken,maar het draait perfect..)

p.s. gebruik je wel de juiste compoort volgens het menu? en baudrate..?

 
BTW zorg dat je in setting:comm port wel seca en enabled het aangevinkt..

 
Ik zit hier te f*cken met zon season1 kaartje, maar het wil niet erg lukken, kan iemand mij een korte uitleg geven hoe ik dit het beste aan kan pakken. (op een flip 5816)

b.v.d.

Remco

Kan trouwens mij iemand windecrypt sturen?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan