Loggen tot je erbij neervalt

B

bonkie

Beetje Boos en een beetje triest.

Ach ja het regent hier in twente en dan.......

Ben een bekende in aardig wat hack-crack sites en heb in de laatste jaren de nodige kennis opgedaan mbt mogelijkheden tav diverse programs. Sinds een tijdje de balen van de kabel, wie maakt eruit waar ik naar kijk! Ik dus!

Schoteltje gekocht,tooltjes en een Hum gekocht, prima en het werkt perfect, en kan zo noch jaren door gaan.

Wil echter zelf die C*n*l Keys loggen en vraag al een tijdje om tips en hints hoe ik de logfile van voyager moet

interpreteren. Doch geen antwoord!?!

Wat is dat toch in het free-tv wereldje dat niemand fatsoenlijke raad aan een ander geeft.

Kijk dan eens naar andere Hacker/Cracker boards waar ze over andere cracks praten, daar worden zelfs lessen aangeboden.........Dat geeft toch te denken!

Dus kom op slimme jomgens met een IQ wat net boven de 100 ligt en geef iets van die kennis door, zelf het je waarschijnlijk het wiel ook niet uitgevonden, ik dacht het in ieder geval niet!

Prettig weekeinde!

 
als je een goede 01 key hebt en een juiste ppua dan is er niet veel te interpreteren dan staan de keys er gewoon in

heb je geen goede 01 key dan ook geen keys

en log allen specifieke 140 commandos dan mis je al die decodeer rommel en word je log niet zo groor en als je met windycrypt logt is het nog veel makkelijker om de keys te zien moet je wel windows draaien

suc 6

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan