Logo kwijt

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Goh, hoop oude berichten hier en 'n hoop links werken niet meer, dus ik begin maar 'n nieuw draadje.

Ik heb sinds kort 'n nieuw abo, nieuwe simkaart gekregen, maar nu ben ik mijn (duurbetaalde) logo kwijt.

Op mij oude simkaart zie ik 'm ook al niet meer.

(Toch raar, want mijn ringtone heb ik nog wel.)

Maar wat nog erger is, ik kan 'm nergens op het net vinden om 'm eventueel opnieuw te kopen.

Weet iemand raad?

Oh ja, Nokia 3310 ( ja inderdaad ouwe troep, maar 't werkt nog)

 
Tja klopt, de GSM fans zijn er niet meer zoveel. Daarnaast is het unlocken etc. steeds moeilijker geworden waardoor deze sectie wat ingezakt is, tegenwoordig krijg je ook al zo'n beetje bijna de mooiste toestellen gratis bij een abonnement.

Je logo. Phew... Het is de vraag waar dat logo wordt opgeslagen, op de simkaart of op de telefoon, ik dacht ook dat dit op de telefoon werd opgeslagen.

Wat je kunt doen is eens met Nokia Logomanager proberen te kijken of je hem nog ergens kunt vinden.

Die werkt in elk geval nog met de 3310, da's dan weer het voordeel van een veroudert toestel hebben.

En so what als het ouwe troep is? Ik heb laatst mijn 6110 nog gebruikt en mijn 3110, vindt het gewoon leuke toestellen, werken goed en ik hoef geen mp3 en foto's en televisie en satelliet en games op mijn toestel.:biggrin:

 
mwh, ik moet dus 'n snoertje kopen.

Is zuks wat?

http://cgi.ebay.nl/Seriele-data-unlock-kabel-Nokia-3310-3330_W0QQitemZ230113118790QQihZ013QQcategoryZ30427QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Ik blijk rijker te zijn dan ik wist, want ik heb LogoWizard gevonden op 'n oude backup.

Nog nooit gebruikt, nou dus alleen nog het juiste snoertje vinden.

En ja, wat ze tegenwoordig allemaal gratis weggeven aan toestellen.

Alleen die bijbehorenden prijzen van die abo's Poeh poeh.

Ik heb d'r nu een voor € 4.95 per maand, mooi zat zo.

En al die zogenaamde multifunctionele apparaten tegenwoordig.

Ik heb sinds kort 'n Mio nav. systeem.

Zit d'r 'n MP3 speler op, maar er is maar één luidspreker, mono dus.

En dat klinkt me 'n partij blikkerig, daar gaat toch geen hond naar luisteren?

Snap niet waarom ze dat zo nodig erbij hebben gebouwd, jaagt alleen de prijs maar op.

Wil ik MP3 horen, pak ik m'n MP3-speler wel, al dan niet via mijn autoradio.

En d'r is toch maar één manier om 'n dvd te bekijken en da's toch lekker lui vanaf de bank?

Dan ga je toch niet op zo'n pieterpeuterig klein schermpie zitten kijken??

 
En al die zogenaamde multifunctionele apparaten tegenwoordig.
Met die van mij kan je je scheren :auw:, of was dat toch mijn gsm niet

Ikvond het al raar dat ik geen oproepen meer kreeg :biggrin:

 
Zo'n snoertje is inderdaad wel wat je nodig hebt hiervoor. Scheelt wel weer... voor maar 1 euro, in het begin kostten die dingen 25 gulden.

Nadeel is dat veel laptops en pc's geen seriele poort meer hebben tegenwoordig, verder werken sommige oudere programma's niet (meer) op XP en hebben dan Win98 nodig.

Mocht je de Nokia Logomanager nodig hebben ofzo kun je me eens mailen op het info adres dan wil ik wel eens zoeken of ik hem nog kan vinden, volgens mij heb ik er nog ergens een installatieversie van staan.

Maar met een beetje geluk denk ik dat je misschien meer hebt aan de LogoWizard die je zelf gevonden hebt.

Succes alvast.

 
Nou die dingen kosten eigenlijk nog steeds zo veel, moet je hier eens kijken en vooral letten op het prijsverschil: http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_accessoires_datakabel_3310.html

Maar goed, ik ben de "gelukkige" winnaar van het snoertje bij Ebay, goed genoeg voor mij, want het is natuurlijk nog niet zeker of ik m'n logo terugvind.

Met die seriele poort valt het wel mee hoor, ik heb toch 'n P4 mobo en daar zit één vaste seriele poort aan en ik kan d'r zelf nog eentje via 'n plug aansluiten op het mobo.

Die vaste is continu met m'n satontvanger verbonden en die ander gebruikte ik voor de Mastera, maar dat laatste is natuurlijk inmiddels acherhaald.

 
(moet je horen wie t zegt..)
Hoezo? Heb jij dan nog een 1611 ofzo?:biggrin:

@Nono: Ah de winnaar van het kabeltje, da's goed nieuws. Succes gewenst alvast, hopelijk lukt het je.

 
Tada, gelukt.

Hij stond inderdaad nog op mijn oude simkaart.

Zo kunnen we weer even verder met die oude troep -lol-

 
Super! Fijn te horen dat je hem terug hebt kunnen halen.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan