lotr r*turn t* th* K*ng

R

rolbird

Wie weet waar ik met bittorrent de film lotr r*turn t* th* K*ng kan downloaden???
Ik heb gezocht en +/- 2,1 G gedownload blijkt het een spel te zijn grrrrrrr.

Als link niet mag graag PM.

Thanks rolbird.

Een spel...LoL:biggrin::biggrin::biggrin:

Het zal je maar gebeuren.

De door jouw gevraagde film -> Soon on a news server near you.:)
En als het nog sneller moet, dan kun je altijd eens op zoek gaan naar een utility als ListboxStudio.

Film is er ook al op DVD, met NL sub, niet gedownload dus, oh ja incl 5.1

Grtz Mike

Nah... dan is het toch opgelost? Dan kun jij hem toch effe uppen op een newsserver? :biggrin:

Op Supernova?

Dat is dan mooi opgelost, hoef ik niks te uppen :biggrin:

Grtz Mike

kan iemand me uitleggem hoe dat suprnova werkt ? Bij de filmen staat honderden MB's, als ik hem donwload dan issie maar 28kb ofzo en staat .torrent-document.

Kan iemand mij daarmee een uitleg geven.
Bvd.

hi elnino
je moet een programmatje installeren genaamd bittorrent staat op een popup als je op suprnova komt .
als je dan bij suprnova een film ofzo wilt downloaden dan klik je op de bestandje wat je wilt hebben dan download je een klein bestandje,ga dan naar die bestandje toe en open de bestand met bittorrent en bittorrent download die bestand wat je wilt hebben.

Thanx voor de goede uitleg

Ik geef het op,3x gedownload +/- 6,5 G

1e keer was spel 2,1G
2e keer slecht beeld,geluid zeeeeer slecht en 20 minuten beeld ontbreekt, k*t!!!!

3e keer cd1 en cd2 beeld matig geluid goed cd3 mist 19 file's dus weer K*T,K*T

WIE heeft voormij tegen betaling een copie van dvd of andere bron die minstens svcd kwaliteit heeft???

Graag via pm

Thanks rolbird.

Helaas zul je die nu nog niet zien.
Op de DVD die nu uit is zit een CAMversie. Omdat LOTR wereldwijd in premiere is gegaan, is er gewoonweg nog geen originele DVD van. Vandaar dat je ook nog geen VCD of SVCD kunt tegen komen.
De Amerikanen durven (ivm de hoge boete) ook de digitale bioscoop versie nog niet op het net te zetten.

jongens ik heb binnen dit en paar dagen miss de film op dvd met dvd kwalityd
ik ben zelf nog aan het wachten
als ik nu ergens kon uplouden zou ik dat graag voor jullie willen doen
ben momenteel ook in het bezit van
finding nemo
swat
italian job
badboys 2
piates of the karibian

alemaal dvd's
als iemand zegt waar ik die op kan uplouden zo dat jullie die kunnen krijgen met plezier
groetjes djin

Ok?,

finding nemo
swat
italian job
badboys 2
piates of the karibian

Die heb ik al een tijdje, Finding Nemo had ik zelfs in april al. Maar als jij L.O.T.R. Kings return op dvd in dvdkwaliteit hebt, dan kun je hem altijd posten in een binaries. b.v. alt binaries.misc, hier worden meestal de dvd's in gepost.
Ik ben zelf op dit moment bezig met Out of Time, met Denzel Washington te downloaden.

soory maar ik begrijp het niet zo goed waar kan ik je die op uplouden ???
ik heb die momenteel nog niet maar dees week zou ik die moetten binen krijgen

kun je miss iets duidelijker zijn waar ik die dan zou kunnen uplouden zo dat meerdere die kunnen dounlouden en waar ik ook miss een film van jou zou kunnen dounlouden ?
het zou toch tof zijn als we elkaar films zouden kunnen
door geven

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan