Lucifers en warm bad?

K

Kerstkonijn

Echt, ik zoek helemaal geen lucifers! En wat moet ik nou in bad als de lucifers op zijn? Als ik een zoekopdracht geef, komt ie soms met zo'n vreemd antwoord:

Pardon - geen lucifers. Probeer wat verschillende warmwater baden uit.
[SIZE=-2]{Eventjes vertaald, voor de Nederlandstaligen onder ons.}[/SIZE]

(Thermen moet toch naar het Engels vertaald worden als: 'roman baths', en niet als 'terms'???)

Hmmz.. misschien eens Thermal baths proberen? Ik heb geen idee, maar lucifers zijn matches dus dat klopt niet helemaal.:)
De door jou aangegeven link laat trouwens een search op Duck doen waar ik niet helemaal wijs uit kom, maar dat zal wel aan mij liggen denk ik.:cool:

Jaja... Eerst zeggen dat lucifers matches zijn, wat ik ook zeg, en dan zeggen dat dat niet helemaal goed is...
Originally posted by Black Tiger
Hmmz.. misschien eens Thermal baths proberen? Ik heb geen idee, maar lucifers zijn matches dus dat klopt niet helemaal.
Nou, als ik er op klik, dan staat er:
  • Sorry - no matches. Please try some different terms.
Die lucifers zijn dan toch wel correct? Maar als ik je goed begrijp hoort dat te zijn:
  • Sorry - no matches. Please try some different thermal baths.
Dan klopt die vertaling wel, maar dat slaat volgens mij nog steeds als een tang op een *oink* varken.

Tja het klopt niet, maar ook weer wel. Doch als ik op de door jou hier geschreven link klik, dan krijg ik allerlei resultaten te zien, ik kom niet uit op een "no matches" melding.
Dus schijnbaar zijn lucifers toch niet nodig. :)

Haha :biggrin: Tja, dan zijn er inderdaad geen lucifers nodig. Ik krijg wel die "No matches" melding. Dat heb ik dus niet helemaal goed gedaan. Foutje.

Dit draadje was overigens een soort pre 1 april woordgrapje.

Ja een pre-1-april woordgrapje had ik er al aan gezien en het staat ook in off-topic daarom was het ook leuk er eens even verder over te kwebbelen. :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan