lunapark & goldcards en zo

T

test

oi, ik ben best wel iets vaags tegengekomen: iemand erh die ik ken (niet ik natuurlijk) heeft een goldcard met alle codes enzo, iets wat ik natuurlijk niet eerlijk vind, maar in elk geval; hij kan zowat alles kijken wat maar een beetje kijkbaar is; behalve lunapark werkt niet bij hem. daar krijgt hij de melding 'u heeft geen abonnement op deze service'. ik daarintegen, met m'n gewone standaard canal digitaal kaart kan wel lunaparken (!). maar verder kan ik weer niets bijzonders kijken.

heeft iemand een idee hoe dit kan?

groetjes.

 
Misschien wel.

Lunapark is een speltoestand, dit werkt alleen op originele seca/mediaguard ontvangers, dat heeft te maken dat bepaalde daarin ingebouwde mediaguard software aangesproken wordt.

Aangezien deze software niet in common interface ontvangers zit en ook niet in de seca CI modules, is het niet mogelijk Lunapark op een CI ontvanger (zoals Humax, Echostar, Nokia 9600/9800) te ontvangen.

 
@BT ik vermoed dat zijn vriend ook een secadoos heeft anders zou de lunapark helemaal niet eens als seca herkend worden volgens mij ik denk eigenlijk eerder dat zijn pbm niet aangepast is voor lunapark (niet echt belangrijk maar toch)

Greetz

 
het zit hem inderdaat in de pbm die aan passen en dan werkt dat ook weer op een gw

 
nog oneerlijker: met míjn echte c* abonnement doet ie het ook niet.

 
Dan zou ik eens naar C+ bellen en klagen hierover.

 
BT toch, en dan?

Veel tijd,ergernis voor, eh, blokjes schuiven in een doolhof!

Nee, er zijn zinniger zaken te doen.

 
Dat begrijp ik, maar aangezien je zelf niet pbm's op je originele kaart mag veranderen....:biggrin:

Dat toont maar weer eens aan hoeveel mensen zich ergeren aan het beleid van C+.

Er zou een gratis nr. moeten zijn voor fouten die C+ maakt met abonnementen, maarja, da's een andere discussie die we nu niet aan gaan.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan