M. Schumacher F1

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Simon

Hallo F1 fanaten onder ons,

Ik doe hierbij de voorspelling dat Schumacher de aankomende race weer gaat winnen in z'n rode bolide! Zeg trouwens dat Mikka Häkkinen laatst z'n gekleurd brilletje op zijn neus had, dit had 'ie denk ik om de wereld toch wat mooier te doen lijken dan dat het voor hem is!

Dus allemaal kijken zondag en genieten hoe Schumacher weer als eerste over de streep komt.

 
Oh, jee, daar gaan we weer....;-))))

Nog iemand die Dragonball Z kaartjes wil ruilen...???

 
Jaaaa, ikke ikke ikee Denktankt..... ;) ;) ;)

Kspaar ook Pokemon kaartjes, iemand die ook deze wil ruilen.

Ook spaar ik Godwafer kaartjes en Atmel Fun kaartjes en alle kaartjes waar maar geen C+ / Multichoice op staat ;)

Trouwens, ksluit me wel bij Simon aan.

Forza di Ferrari and Schumi for Worldchampion 2001!!

:biggrin: Greetz HurryBird :biggrin:

 
Nu we toch zover zijn , wel ik was tot 3 uur op internet aan het rondsurfen en ben maar opgebleven om te kijken tot 5h15 toen is Hakkinen naast de baan terecht gekomen en de pret was eraf :biggrin: :biggrin:

dan koffie gemaakt voor de vrouw en in bed gekropen

heb je dat gezien die wielen die afbreken

 
Jaaaaaaa, leuk we gaan er weer voor!

Zondag weten we meer, ook echte kenners kunnen een mening geven!

Ja Ja Ja Schumi Ja! :)

Forza Scuderia!

Een super blije gup! Mike The Bike

 
Ho! Mike-luchtfietser! wilde je beweren dat ik geen kenner was??????? ;-)))

 
Yes, sluit ik me bij aan, kheb me nooit veel bemoeid met dit soort "kletspraat" ;) maar naast schotelen heeft F1 ook een ruime belangstelling bij mij.

Tsss, de echte kenners...........

(Voor diegenen die dit nog niet in de gaten hadden, Don't take it to personal)

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Schumi Rulez!!!!

:biggrin: Greetz HurryBird :biggrin:

 
of zoals de itakers het zeggen,,:

FORZA SSSSMACHER .....!

HEHEHEHEHE....

 
Het kan niet zo zijn dat mensen die voor Schumacher zijn hier ook een moderatorfunktie kunnen vervullen, wij verwachten hier alleen serieuze moderators.:):biggrin:

Overigens... Schumacher vind ik nog altijd niks, maar ik moet als arme Hakkinen fan toch wel toegeven deze keer dat McLaren er niet genoeg in gestoken heeft.

De McLarens zijn duidelijk 0,3 tot 0,5 sec langzamer dan de Ferrari's en da's behoorlijk veel.:sad:

Gelukkig ben ik fan van Hakkinen en niet specifiek van McLaren, dus dat scheelt alweer.:)

 
ach BT maak je niet druk om je mods,

ik houd eigenlijk alleen van lawnboy drag racen..

heb zelf ook zo'n ding 400 PK ,als je gas geeft graaf jeje zelf direct weg,,gras gegarandeerd gemaaid !!

F1 is bijzaak.(maar wel leuk met Schumi..!!)

che anche rosso??

 
Ik maak me niet druk om mijn mods hoor, maar ik zal binnenkort een heropvoedingscursus voor je regelen.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Ha, fijn! Daar zit het vol met losgeslagen pubers...

Die willen vast wel Dragonball Z kaartjes ruilen.

 
2 all: leuk om ff weer iedereen wakker te schudden. We zijn er weer! OK! een MOD als SSSSMACHER fan vind ik wel geinig en een Hakkinen fan, das kann ja noch heiter werden!

Tschussssssss!

Mike The Bike

 
Jongens die duitser is gewoon het beste (hij kan er ook nix aan doen dattie duitser is) :biggrin: Geef het nou maar gewoon toe die Fin da's nix als onze Jos die wagen zou hebben zou ie zeker zo snel zoniet sneller zijn.

 
Hahaha... Jos the Boss? Neeehh.. Ik zou het graag eens zien, Jos samen met Hakkinen in dezelfde bolides en dan eens zien wie er het beste is, maar ik weet zeker dat onze Jos de regenwaterchauffeur dan toch weer het onderspit delft.

Hakkinen rulez! :)

En Schumacher is ietsje beter maar dat geef ik niet toe.:biggrin:

 
Jos en Hakki in een wagen? Wie wil er nu nog in een McLaren rijden na deze wanprestaties van vanmorgen?

Ferrari Rulez! :) :) :)

BMW Power! Goed bezig (Herman?)! :)

Maar Joske op een zeer teleurstellende 18e plek, ik denk dat het dit jaar weer niks wordt! Misschien moet ik hier niet zo pessimistisch over denken, maar toch.

Grtz Super Schumis

Mike The Bike

 
dat Jos de 18e tijd neerzette kwam waarschijnlijk door een kooltje!!

of een vette biegou...!!!

en bovendien carter opgevuld met "kruip-olie"

hehehehehe....!

[Edited by xgabox on 17-03-2001 at 16:37]

 
Hallo allemaal,

Ik denk persoonlijk dat jullie op een verkeerde board zitten, als (vooral die schummi-fans) nou eens naar http://www.formule1.nl gaan en dan de forum induiken, daar kun je alle gal spugen.

En als jullie het er toch over wil hebben, ik vind het sportief van de McLaren rijders, "der" schummi even laten denken dat hij weer onoverwinnelijk is, ik lach me rot !!!!

 
Kijk! Een medestander, dat waardeer ik wel.:)

Ja Hakkinen had problemen met zijn auto, volgens mij hebben ze hem de auto van Coulthard gegeven en Coulthard die van Hakkinen want Coulthard reed nu sneller.

De snelheid van de anderen hebben ze niet bijgehouden maar morgen is pas de race en dan kunnen we eens echt zien wat er gaat gebeuren.:)

Tja, Ferrari is nu eenmaal een goed merk, ik ben ook wel voor Ferrari omdat Italie mijn lievelingsland is en het gewoon pracht auto's zijn, maar Schumi... nah... not for me.

Wel prachtig om te zien vandaag dat Schumi vandaag tegen zijn eigen broer moest "vechten" en daar ook nog moeite mee had.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan