M7 group s.a gestart met anti-cardshare maatregelen

Nja, ik ben benieuwd. Op Duck waren er toch die gewoon die kaartupdate met 2.2.1 gekregen hebben of in elk geval met een niet-2.3.0 versie want die was op moment van schrijven nog niet uit.

Upgraden naar 2.3.0 is in elk geval verstandig.;)

 
Hoe kan je met 2.2.1 zien dat rev.I4A in de kaart staat? Bij mijn weten wordt dat pas vanaf versie 2.3.0 zichtbaar.......

Kan zijn dat ik er naast zit, ik heb namelijk versie 2.3.0 wel weer weggedonderd, emm's die voor de franse kaarten bestemd waren werden naar mijn CD kaart doorgestuurd.

Dat vind ik een redelijk grote bug en ik heb het idee dat deze versie 'even' snel online gezet is vanwege het niet doorlaten van de emm's om de kaartversie te kunnen updaten.

 
Klopt, het is nu bezig en het werkt goed.:)

 
Hetgeen dus niets zal uithalen. We mogen al blij zijn dat ze het zo gedaan hebben.

Contractueel hebben de klagers geen poot om op te staan want feitelijk heeft men voor elke ontvanger een kaart nodig.

A.u.b. geen rechtstreekse links meer zonder tekst naar die site, want ondanks dat het informatief is, is het toch een commerciele site.;)

Bronvermelding mag wel uiteraard.

 
Op 1 of andere manier is het me niet gelukt dat goed te doen,

excuus het zal wel te maken hebben dat ik niet zoveel meer post.

Ik zat een beetje te rommelen met enz.

 

 


;)


Nr.10

 
Oh maar dat was wel goed gegaan hoor, alleen is dat linken naar een commerciele site. Dat is al een paar keer voorbij gekomen in deze thread, niet alleen van jou.

En die paar keer is wel genoeg, vandaar het verzoek (eigenlijk aan iedereen dus) om dat in deze thread niet meer te doen.;)

 
Ik heb TVV en DM7025 met gemini 4.7 en cccam 2.2.1 en ik heb de updates dus niet want ik kan maar 2 programma's decoderen. Dankzij jullie thread weet ik wel waarom ik dus sinds een week ongeveer dit probleem heb.

Heb een CI module voor men DM en ga dus proberen als ik die updates ga binnenkrijgen of niet.

Bij mij valt het beeld ongeveer 1 minuut weg en dan werkt alles weer naar behoren, wel knap vervelend :)

 
Je kunt ook als je ontvanger aan het net hangt CC cam 2.30 downloaden bij de aanbieder van de image laat hem er een tijdje opstaan tot je op de kaart de I4A hebt dan heb je vier streams.

Daarna kun je onder de blauwe knop weer terug naar CC cam 2.21.

 
Als ik mij niet vergis hebben ze bij gemini besloten om geen softcams meer aan te bieden of klopt dat niet?

Heb met men CI module van aston de update binnen gekregen, heb deze weer verwijderd en alles werkt weer met cccam 2.2.1.

toch bedankt voor de uitleg!:)

 
Dat klopt. Gemini biedt zelf geen CCcam meer aan.

Hij is wel extern te vinden.

Maar als het via de CI gelukt is, uitstekend!(Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan