mabel

Maar voor de verkiezingen van de president kandidaten, moeten ze zelf voor hun sponsors zoeken. Dat hoeft willem alexander niet, die hoeft weinig ( niets ) voor zijn functies neer te leggen. Zijn titels heeft hij met de geboorte al gekregen.
Een president moet slim zijn, koppie hebben. Voor iemand van het koningshuis is dat niet nodig.
Volgens mij mogen wij nog blij zijn dat Beatrix eerder is geboren dan Christina en Margriet, praat zij nog tegen de bomen?

Een president is maar 1 man.
Een koningshuis is een hele familie, dus kost wel degelijk meer en dan hebben we het nog niet over paleizen en onderhoud gehad etc.
Werken moeten ze, net als ieder ander.

Anyway, in principe ben ik ook wel voor het koningshuis hoor in de zin van dat er nog maar weinig koninkrijken zijn en daar huist toch nog wel wat trots in, maar ik ben alleen de mening toegedaan dat de bevolking dat niet betalen moet.

Het gaat er niet zo zeer om, hoeveel een staatshoofd aan inkomen ontvangt, maar hoeveel hij/zij "verdiend". D.w.z wat hij/zij presteert.
Ik zelf verdien erg veel. Maar ik krijg het niet...

Ja, heb je gelijk in, da's het probleem waar velen mee zitten, en het andere probleem is dat anderen weer veel meer krijgen als ze verdienen.:biggrin:

Het schijnt wel dat er genoeg kapitaal in kas is, de schattingen lopen nogal uiteen, maar er zal toch gauw een 100 miljoen aan familiekapitaal zijn.
Daar zouden ze dus wel een koppeling aan kunnen maken, dat vanwege dat kapitaal, de uitkering fors omlaag gaat.

Uitkeringsgerechtigden moeten ook interen op hun verdiende spaargeld, dus een beetje gelijke monnikken gelijke kappen mag wel.

Vind dat als er een stel niet iets 'winstgevend' (prins Bernhard had daar wel een handje van) voor Nederland betekent, dat er ook geen forse beloning tegenover hoeft te staan.

Maar ja, 'prins' Moberg krijgt al een hoop voordat er iets gedaan is.

Rolo

Ja zelfde laken een pak voor Willem, die kreeg al een of andere dure auto en een paar ton alleen maar omdat ie 18 werd.
Grmpfz.:(

Het moraal van dit verhaal is toen deze topic geopend werd is gebleken dat waar rook is,is vuur.
Black Tiger had er wel een goed voorgevoel had erover.
Mabel heeft liggen krikken met Bruinsma.

Originally posted by mari
Het moraal van dit verhaal is toen deze topic geopend werd is gebleken dat waar rook is,is vuur.
Black Tiger had er wel een goed voorgevoel had erover.
Mabel heeft liggen krikken met Bruinsma.

Was ze geen klant bij hem?

Studenten zaten in de tijd wel aan hasj of other stuff...

Rolo

O ja het woord tijd dat Peter de vries ook in het verleiden van onze Maxima gaat spitten

Daar is het al te laat voor Djo, die zijn al getrouwd inmiddels.:)

Ja we kunnen ze nog geld afpakken, maar ik bedoel voor wat betreft het toestemming om te trouwen krijgen van de regering is het te laat omdat ze al getrouwd zijn, dus de baby van hun zal troonopvolger worden.:)

En t heet Maximalex.......

Is trouwens vaker in de geschiedenis gebeurd dat niet de troonopvolger maar een broer ofzo het stokje overnam.
Werd er bijv. een ziekelijk kind geboren door de inteelt in de Europese adel.
Of het was super moeilijk om een kind te verwekken, wat dat betreft was Willem 3 er nog net op tijd bij met Emma anders was er een of andere verre neef troonopvolger geworden.

Net zoiets als in Engeland, daar zit de Duitse familie nu op een Engelse troon, ze noemen zich nu Windsor. Klinkt wat minder Duits.

Net als Mabel een valse achternaam.

Rolo

En PIKKIE VOOR PRESIDENT ik wordt de eerste van Nederland, vrij bier geen providers met domme kaartjes en coderingen geen gekrik met Mabel hash vrij allemaal evenveel geld dus gewoon niets geen btw verplicht een schotel met ontvanger naar keuze kosten nihil..

2 dagen per week naar je baas om koffie te drinken absoluut niet over werk praten.....

EN GEEN WAKEND OOG VAN KATRIEN op dit board...

Dus???????????????

In dat geval..... Pikkie for President!!! :biggrin:

Originally posted by pikkie
En PIKKIE VOOR PRESIDENT ik wordt de eerste van Nederland, vrij bier geen providers met domme kaartjes en coderingen geen gekrik met Mabel hash vrij allemaal evenveel geld dus gewoon niets geen btw verplicht een schotel met ontvanger naar keuze kosten nihil..

2 dagen per week naar je baas om koffie te drinken absoluut niet over werk praten.....

Kijk, jij weet tenminste hoe de wereld in elkaar steekt :biggrin:

Originally posted by pikkie

EN GEEN WAKEND OOG VAN KATRIEN op dit board...

Dus???????????????

Dus jij stelt je zo snel als mogelijk verkiesbaar :)))

Rolo

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan