Mail gaat niet meer open.

rolsat

Active member
Lid sinds
25 feb 2003
Berichten
213
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Papendrecht
Hallo Luitjes,
Mijn emails gingen niet open nadat emisoft antivirus prog, de melding C;\users enz..............Hxmail.exe.
Toestaan of niet toestaan toen niet toestaan ingevuld en in quarantaine geplaatst.
Ik maak gebruik van W 10.
Wat heb ik gedaan:
1 Emisoft quarantaine en Hxmail.exe terugplaatsen. Kon niet meer naar de juiste plaats kopieren.
2 Naar een willekeurige plaats gebracht geen resultaat.
3 System herstel gaf geen resultaat.
Als men nog meer gegevens nodig heeft, om het probleem op te lossen, dan hoor ik het.
Met vriendelijke groet
rolsat
 
Kijk eens of in jouw virusscanner of Hxmail.exe nu niet standaard is geblokkeerd, dit kan een reden zijn dat niet meer mag/kan opstarten. Als dat zo is dan zal je de blokkade er vanaf moeten halen.

Het uit de quarantaine halen voorkomt nog niet dat in de database van het virusprogramma dat Hxmail.exe niet meer als onveilig gezien wordt. Dus even zoeken in jouw virus programma waar dit wordt bewaart.


 
Parabolica
Dit is een goed idee  van je,  ga ik zoeken en je hoort van me.
Bedankt alvast.
 
Emisoft quarantaine en Hxmail.exe terugplaatsen. Kon niet meer naar de juiste plaats kopieren.
Dat is wel vreemd, de vraag is natuurlijk waarom dat niet meer kan. Ik gebruik zelf ook Emsisoft Antimalware, de beste die er is mijns inziens, van de betaalde versies dan. ;)

Misschien kun je de vraag eens uitzetten op PCWebplus, die hebben een speciale Emsisoft support sectie en kunnen je vrijwel zeker ook hiermee helpen.
 
BT
Dit ga ik proberen, tot nu toe nog geen resultaat.
Want emsisoft volgens de testen nr 1.
Heb op mijn 2 pc's het antivirus gekocht.
mvg
rolsat
 
Hallo Luitjes,
Het e mailprogramma HxMail.exe heb ik definitief verwijderd.
Toen nog de hulpdesk aangesproken of er nog oplossingen waren.
Niet dus, alleen als je het e mailprogramma opnieuw installeert.
Hoe doe je dat en waar haal je het vandaan.
Ga op mijn 2e Pc het programma proberen te kopieren of opnieuw
W8.1 installeren en daarna W10, zijn er nog ideeen.
Mvg
rolsat
 
Probeer het eerst eens door de opdracht "sfc /scannow" uit te voeren in het venster CMD. Met deze opdracht kan je soms beschadigde of ontbrekende systeembestanden herstellen en is de taak klaar, daarna de computer rebooten.

Hoe kom je bij het opdrachtvenster? Met de rechtermuis linksonder op start klikken dan naar uitvoeren gaan en daar de opdracht cmd invoeren, er opent zich dan een venster waar je die opdracht kan invoeren.

 
Je kunt ook gewoon Thunderbird installeren, als email applicatie, ben je er ook vanaf. ;)
 
Parabolic :klappen:a & BT

Gaat het ook proberen voor ik W10 opnieuw ga installeren.
Ik vind wel dat emsisoft het gecerficeerde en veilig programma om deze toestaan, niet toestaan, eenmalig of niet toestaan.
Ga dit aankaarten. Want alle internet security programma's heb ik nog nooit meegemaakt met HxMail.exe
weer mvg
rolsat
 
Je wil er soms niet al te veel tijd aan besteden om iets te herstellen maar soms kom je minder ingrijpende oplossingen tegen als je even zoekt met Google dan alles maar opnieuw te installeren.

Maar vroeger, daar heb je het weer :) toen kon je makkelijk Windows onderdelen verwijderen en installeren via het configuratie menu 'Windows programma's installeren of verwijderen'. In Windows 10, en waarschijnlijk ook Windows 8.1, zie ik dat niet meer.

 
 
Parabolica
Bedankt voor de tip, gaf geen tip bij sfc/scannow.
BT
Ook bedankt voor Thunderbird en heb het geinstalleerd en draait goed.
Nu nog het w 10 mailprogramma stop proberen te zet en alles is weer oke.
mvg
rolsat :klappen:
 
Hallo Luitjes
Gooi het slotje dicht
mvg
rolsat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan