Mailwasher (pro) onverwachte fout sinds zondag 12 november

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.841
Waarderingsscore
1.028
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Sinds vandaag, zondag 12 november blijkt Mailwasher Pro een onbekende "onverwachte fout" te genereren.
Dat is in elk geval met versie *.173, de laatste en ook met *.125.
Een oudere versie, bijv. de *.119 installeren laat Mailwasher weer werken.

Oorzaak lijkt echter een datum/tijd probleem aan de kant van Mailwasher, zet je de tijd flink terug is probleem namelijk ook opgelost.

Gezien het euvel aan de kant van Mailwasher lijkt te liggen, ziet het er naar uit dat het euvel morgen op zijn laatst weer opgelost zal zijn.
 
Jip, hier ook probleem gehad vandaag met mailwasher pro. Heb hem er afgeknalt en opnieuw geïnstalleerd en nu alles weer oke.
 
Serieus? Dezelfde versie? Da's apart.
Firetrust zelf heeft nog geen idee van de oorzaak en adviseerde en oudere versie te installeren of te wachten met gebruik. Het is daar bij hun nu maandag en ze hebben de zaak in onderzoek.

Hoe zit het met instellingen als je hem er af gooit en weer terug installeert? Alles weer opnieuw instellen? Is het ook die *.173 versie wat jij gebruikt?
 
Versie 1.72, bij verwijderen kreeg ik de vraag accountinstellingen ook verwijderen, dit heb ik niet gedaan, dacht zie wel wat er gebeurt als ik hem opnieuw installeer. En na herinstallatie alles gewoon weer oke. Btw fout hier was piep van foutmelding, kreeg geen mails te zien, deze werden direct doorgestuurd naar mijn mailbox.
 
O ja, had trouwens eerst geprobeerd het op te lossen met een systeemherstel naar een herstelpunt dat ik gemaakt had op 6 november maar dat werkte niet.
 
Apart dat versie *.172 wel werkte dan als je hem opnieuw installeerde.

Het probleem is inmiddels verholpen als men upgrade naar versie7.12.187.
Vanuit Mailwasher proberen upgraden kan een melding geven dat men al de nieuwste versie gebruikt. Dus men zal deze even apart moeten downloaden en dan installeren.

De browser kan hierop wel een false positive geven bij het downloaden, vermoedelijk zal het op een later tijdstip via de officiële update methode vanuit het programma zelf mogelijk worden.
Nieuwe versie is hier (klik) te downloaden.
 
@ tijger, nog even gekeken, versie die ik teruggezet heb is versie 7.12.68.0. Kreeg nu melding dat ik kan updaten naar versie 7.12.97, 7.12.119, 7.12.125 of 7.12.173 , heb geupdated naar 7.12.173 en ja hoor ben weer de lul, ga nu die versie van jou eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Die 7.12.173 heeft het probleem. Firetrust zelf adviseerde een downgrade naar 7.12.125, maar de 7.12.187 van mijn link is de officiële oplossing van Firetrust (Mailwasher Pro ontwikkelaar) en de link verwijst naar hun officiële CDN.
Ik had hem zelf ook net geinstalleerd en hij werkt weer als tevoren.

Alleen geeft 7.12.173 dus nog niet aan dat er een nieuwere versie is, dat zal later nog wel komen neem ik aan.
 
Ik krijg deze melding als ik hem wil installeren. Bedreiging geblokkeerd: gedetecteerd: Trojan:Script/Wacatac.B1ml
 
Laatst bewerkt:
maar de 7.12.187 van mijn link is de officiële oplossing van Firetrust (Mailwasher Pro ontwikkelaar) en de link verwijst naar hun officiële CDN.


Ik krijg deze melding als ik hem wil installeren. Bedreiging geblokkeerd: gedetecteerd: Trojan:Script/Wacatac.B1ml
 
Ik krijg deze melding als ik hem wil installeren.
Vaag, weet je zeker dat je systeem niet al geinfecteerd is? Welke virusscanner heb jij?

Want gezien jouw bericht heb ik hem even op virustotal (klik) gevontroleerd dan daar geven 0/71 aan dat er iets mis mee zou zijn, dus lijkt mij toch een false positive.
 
Ben nu aan het scannen nog op mijn eigen systeem, even een doublecheck. Op het forum vraagt men zich namelijk af waarom hij wel op de cdn staat van firetrust en nog niet op hun eigen download site.
Mijn Microsoft defender gaf 0 gevonden issues aan. Even er overheen installeren gaf ook geen problemen aan.

Ik kan jou mijn versies eens toesturen via Wetransfer, dan kun je kijken of die dan dezelfde melding geeft.
Als Defender bij jou de melding gaf, zou ik eens gaan kijken naar de history want dan kan dat ook door een eerdere infectie opgeroepen zijn.
 
En geeft die wat ik je stuurde ook die melding of niet?
 
Computer staat uit nu, zal morgen ff kijken.
 
Yep prima. Intussen heb ik van deze versie ook meteen weer kunnen upgraden naar de 7.12.188 versie die ook nog een kleine fix had.
Deze .188 PRO versie kun je rechtsteeks hier downloaden, dus hoef je die van mij niet meer te nemen.
 
Toppie, btw de gene die jij gestuurd heb is hier nu ook probleemloos geïnstalleerd, thanks.
 
Heb je ook een laundry-washer toevallig?

Wat doet zo'n "mailwasher" en waar gebruik je dat voor?
 
Is een spamfilter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
de gene die jij gestuurd heb is hier nu ook probleemloos geïnstalleerd, thanks.
Graag gedaan. Heeft ie nu ook geupdate naar de *188 versie? Zou wel moeten anders even controleren.

@Dr.Z het is voornamelijk een spamfilter ja, een uitgebreide. Je kunt er zelf RBL's in zetten, ook custom RBL's en eigen gemaakte black en whitelists.
Daarnaast zijn er opties zodat je kunt aangeven of iets in de RBL automatisch gemarkeerd moet worden om gewist te worden en er zit tevens nog een leerfunctie in ook.
Ik kan bijna niet meer zonder want heb veel mail adressen en zo wordt de mail voor-geselecteerd, kijk ik daar de kopjes al na en zie wat ik alvast weg wil hebben, dat kan ik dan al aangeven voor verwijdering.
Ondersteund alle accounts, pop, imap en oAuth authenticatie wat je nodig hebt voor Gmail.
Te gebruiken met een e-mail client maar kun je ook met webmail gebruiken als het goed is.

Voor zakelijk gebruik ideaal. Probeer hem maar eens.
Hier (klik) kun je de nieuwste gratis versie downloaden.
 
@ Tijger, jip is inmiddels geupdated naar *188 . Werkt weer perfect.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan