marciemarc

X

xgabox

ik heb je goedbedoelde string vanochtend weggehaald.

ook al zitten een aantal mensen nu zonder premiere beeld ...,

het is nog steeds NIET toegestaan key /pk's en strings te plaatsen.

je wilt toch nog vaker hier op bezoek komen???

 
Xgabox, bedankt voor de actie. Ik ben zeker nooit van plan om ook maar iets te doen wat niet door de beugel kan. Ik weet natuurlijk dat het plaatsen van keys en crd files in principe niet kan. Aangezien bij de keywissel in mei wel crd files geplaatst werden, dacht ik toch even dat het in dit SM-forum wel kon.

XXXXXXXXXXXXXXXXX

Nogmaals sorry, ik wil graag per PM behulpzaam zijn voor diegene die vragen hebben over de CRD file van PW... (Dat mag toch wel?)

 
Laatst bewerkt:
Marciemarc,

ik begrijp je ijver...

maar waarom zou je behulpzaam zijn via bv PM ,

als er iets nieuws is dan is het niet de bedoeling dat je het over internet gaat dumpen,daar is al veel mee verknoeid.

het nutteloos verspreiden van HOT! info leid tot tegenacties en het sluiten van boards ed.

TIPJE,

als je iets nieuws hebt houd het lekker voor je zelf ,en overweeg je info te delen met de kennissen die je hebt,of degene die je vertrouwd,mocht dat nodig zijn.

als er personen zijn die gebraden kip voor niets willen hebben ,dan horen die hier pertinent niet thuis.

wij zijn hobbyisten geen ,kaartjesaanzetters.

laat ook zij "het vak" maar leren.

voor de infoloze diehards hebben we destijds het "bedelforum" opgericht .

daar kunnen zij een poging wagen op een reactie van een barmhartige hobbyist.

succes verder!

 
Hmmm, nu lees ik dit pas, heb zojuist een link gepost in het topic coole file's waar crd's voor Premiere opstaan, hij is nog niet in het topic verschenen ( als je wil kan je hem verwijderen) was ook te ijverig om te helpen, sorry !!!! Dacht dat het kon.

exDumber

 
In link in het coole files forum is niet erg.

Maar hier op het board moeten we een beetje uitkijken.

MarcieMarc heeft gelijk, ik was zelf toendertijd degene die deze crd files openlijk gepost heeft in een SM forum.

Daarna is hierover ook een discussie ontstaan onder de moderators of we zoiets dan wel doen moesten, ondanks dat C+ niet meer op irdeto reageert (maar pw wel).

Ik dacht toen er bij gezet te hebben dat het de laatste crd file was, maar kan ook zijn dat ik gepost heb dat het de laatste was die ik zou posten.

Goedbedoeld dus van MM, en no hard feelings, maar we kunnen het uit diverse redenen beter uit ons hoofd laten.

ALS iemand van C+ doordringt tot de SM forums (wat niet ondenkbaar is) dan kunnen ze ons altijd daarop pakken omdat dit wel echt compleet een vrijschakelvoorbeeld is zo'n kant en klare crd file, terwijl je bij info over activeren van bepaalde kaarten zoals in SM forums gebeurd, toch nog veel zelf moet doen. Daarnaast zitten we hier op een server eigendom van een Duitser en PW is ook aan het jagen, en die zullen het echt niet leuk vinden.

Vandaar dat besloten is ook irdeto crd's zoals eigenlijk in eerste instantie ook de bedoeling was, niet meer te plaatsen, ook niet in SM forums. Een beetje hobbyist kan het makkelijk genoeg zelf (zeker met proggies als plainkeyfriend).

Gezien het irdeto is, heb ik er persoonlijk geen probleem mee als de key 0e zelf geplaatst wordt in een SM forum, maar dat moeten we dan als moderatorteam nog even bespreken.

Dus no hard feelings, het was mijn schuld daar ik het wat irdeto betreft eigenlijk uitgelokt heb door mijn posting bij de vorige wissel en het daardoor ook onduidelijk werd voor de andere SM leden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan