Marta wil graag even gekeeurd worden BT

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Keur d'r maar even BT.. Dit is Marta... :girl:

Ik begin er aan te twijfelen of het wel originele tieten zijn. Het is al een wat ouder model, moet ik nu ook de keuringen in leeftijdscategorie?n gaan onderbrengen?

Als het moet kan ik een specificatie geven, iets te lang gezicht, vermoedelijk neptieten, model is al wat ouder, is zichtbaar aan de huid. Kontje net niet bijtgraag genoeg en geen originele nagels.

Maat voorgevel uitstekend, vorm en echtheid echter twijfelachtig.
Poesje lijkt er leuk uit te zien maar het weegt zwaar in het nadeel dat het constant niet of nauwelijks te zien is.

Aldus overwogen en mijn eindoordeel vellende kom ik niet verder dan een 7, was 7,5 geweest met zichtbare poes, want de hoeveelheid haartjes viel volgens mij wel binnen de norm, alleen kan ik dat niet goed bepalen wegens het onttrekken aan het zicht.:biggrin:

OK dan laat ik haar weer lopen voor het eendenteam mischien of freggel mag er nog even mee spelen.. :biggrin:

Ik hoef niets wat door BT gekeurd is, geef mij Billie maar, daar begint BT gelukkig niet aan want die heeft te kleine tietjes naar zijn smaak, daar blijft hij tenminste vanaf. :sex:

Jullie lijken wel een stel badmeesters. :biggrin:

Als ik in mijn schaarse vrije tijd (pauze) even bij hun kom eten aan de waterkant.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Hou je die maar fijn freggel1, da's net een kerel op die manier met bijna geen tieten.:biggrin::biggrin:

Black Tiger;195913 zei:
da's net een kerel op die manier met bijna geen tieten.

Of zoals wij in Groningen zeggen: "Doar heb'm wie gain tiet meer veur" :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan