Mary 'Installation failed. Check available space

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
688
Punten
113
Leeftijd
56
Deze message heb ik al een paar dagen als ik Marietje haar sleutels wil laten bij maken. (hydra)

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Nog niet, maar ik hoorde net van iemand anders exact hetzelfde probleem, dus misschien is het een foutje in het control panel.

Normaliter zou je zeggen dat je var folder te vol is, maar dat bleek bij die kennis ook niet het geval te zijn.

We moeten toch eens gaan zoeken wie er achter die keybundle zit van mary!

Wellicht dat we dan de persoon direct kunnen benaderen wat er aan de hand is, ipv op alle gangbare forums dezelfde vraag te stellen. ;)

Is er wellicht iemand hier die weet wie hiervoor zorgt, voordat bundeltje?

Het Ip-adres zou je uit de config kunnen halen, maar dan nog weet je niet wie verantwoordelijk is voor de file.

Er is een oplossing gevonden, maar die word op de bekende boarden angstvallig vermeden.

Er is een oplossing gevonden, maar die word op de bekende boarden angstvallig vermeden.
Die oplossing zou ik toch graag eens weten @DRZ...

Ja ik ben er ook wel een voorstander voor om die oplossing te zien, want nu wilde ik de camd3 eens downloaden via het Control panel krijg ik een foutmelding van /tmp/smartcam.config not found en dus wil ie hem niet downloaden.

Hoe kan ik bijlages toevoegen?

Of zal ik gewoon even een file'tje op mijn servertje plaatsen en de url hier achterlaten?

Overigens geen echte oplossing, maar wel de nieuwe sleutels van marie voor de liefhebbers..

Owz.... sleutels kunnen niet he, maar je mag een dingens op je servertje zetten en dan naar belangstellenden een link per pm sturen.

Ikzelf hoef hem niet want die softcam van byksat die je ook kunt kiezen werkt ook prima zo te zien.

Wel zit ik nog altijd met die foutmelding als ik camd3 wil downloaden.:sad:

Ik heb overigens de proef op de som genomen, want camd3 wilde zich niet laten installeren omdat er geen softcam.config aanwezig zou zijn.

Na handmatige download en poging tot manuele installatie kreeg ik ook weer de melding dat er onvoldoende ruimte zou zijn.

Daarna wilde ik newcamd de-installeren, hij gaf wel aan dat dit gebeurd was, doch hij bleef in de lijst.

Dus maar eens de oude cpanel van 28-08-2005 teruggezet en wat denk je?

Mary's keybundle gaf nog steeds onvoldoende ruimte maar.....

Mary's softcam.key zonder problemen kunnen downloaden.

Camd3 zonder problemen vanuit cpanel kunnen downloaden en installeren

Newcamd de-installatie verliep ook zonder problemen EN was ook uit de lijst verdwenen zoals het hoort.

Dus duidelijk een probleem met het nieuwste cpanel. Oplossing: oude cpanel terugzetten of wachten totdat er een nog nieuwere komt waarin dit euvel verbetert is.

Verhip BT, nooit aan gedacht!

De update van marie geeft wel een foutmelding, maar ik heb nooit gecontroleerd of ze wel of niet geïnstalleerd waren.

Wat blijkt dus, de installatie gaat gewoon goed en alles komt op zijn plek terecht.

Ik zal eens kijken of ik een oude CP kan vinden en eens kijken of hij nog steeds de foutmelding geeft.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan