Mary's is terug in Hydra CP

zad75455

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
75
Download de nieuwste Hydra Control Panel, DB aan/uit en......... ziedaar Mary is terug van vakantie.

Veel plezier vanavond,
Ben

Het cpaneel staat in de upload van Huts, even een paar dagen terug kijken...

Dit bestand met ftp in de map var/tmp zetten, dan cpaneel starten met groene knop.

Dan addon manager selecteren, op gele knop drukken, 2x groen, en hij zit erin, dan lame drukken, net zo lang dat het cpaneel weg is.

Nu weer cpaneel starten met groene knop, dan zie je als het goed is de datum op 17-1-2005 staan.

Nu hydra setup selecteren, de bovenste kiezen, cpaneel update, en op oke drukken..., Wachten tot hij klaar is, weer net zo lang op lame drukken tot cpaneel weer weg is, dan weer groen drukken...

Nu staat de laatste cpaneel erin 19-1-2005, en kan je de laatste updates van de emu's en de key's downloaden....suc6!

GR Fred.

Heb je Hydra dan is het simpel, groene knop de nieuwste Hydra Control Panel instaleren via The Hydra SetUp, DB aan/uit. Weer groene knop-->Download Keys-->Mary's Key Bundle-->ff wachten, DB aan/uit en Klaar is Kees.

Groet,
Ben

Ik geloof dat ik het begrijp, hoe je dat download.

Heb maar een vraagje;

WIE IS MARY.

snap er nix van.

Bertje

>DB aan/uit. Weer groene knop-->Download Keys-->Mary's Key >Bundle-->ff wachten, DB aan/uit en Klaar is Kees.

Dat aan/uit kan ook anders hoor als je de nieuwe contrtolpanel download ff lamen tot het menu weg is

Als je de nieuwe keys binnen hebt hoef je alleen maar ff je emu opnieuw op te starten nl.

blauw en dan groen ( veel sneller allemaal ).

Originally posted by bert50

Heb maar een vraagje;
WIE IS MARY.
snap er nix van.

Bertje

Mary is het meisje dat heel veel voor sommige mensen betekend t.a.v. key-handling (LOL).

hoi
ik zet nooit de dreambox aan en uit
wissel een keer van zender
weer groen en daar staat het de nieuwe datum
gr dalton

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan