Mary's Keybundle?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Is er eigenlijk iemand die weet wat er met Mary's aan de hand is, de keybundle is niet meer te downloaden met de Dream, is men gestopt met de updates?

En wat gaat een goed alternatief worden, want het was altijd wel makkelijk om die bundle rechtstreeks met de dream te downloaden, met DCC gaat het ook wel maar ik vindt het weer veel omslachtiger.

Ik gebruik die Mary eigenlijk haast nooit.

Veranderd toch haast nooit meer iets.

Maar als er wat veranderd zet ik ze handmatig erin met DCC.

Maar een inplaats van Mary kan je SIN key bundle gebruiken,, die staat overal wel ook bij vriend Huts in de PUC.

Maar ook die moet je met DCC erin gooien :)

Paar dagen geden nog gedownload,geen probleem.
Laatste control panel wel erop Freggel ?
Net weer geprobeerd,geen probleem (Control panel van 23-08)

Appie

Heb het net trouwens ook effe geprobeerd,, en kreeg netjes de nieuwe controlpanel van 23-08 erop.

Mary keys staan er ook nog gewoon in en ook gedownload.

ik heb er het laatste controlpanel nog niet op staan, dus ik zal het eens gaan proberen, bedankt voor de antwoorden. ;)

Dan moet ik ook maar eens proberen. Ik kon de Mary's keybundle niet meer downloaden, maar wel nog gewoon Mary's softcam.key en da's eigenlijk ook al voldoende.;)

Maar als er een nieuw CP is gaan we hier ook eens kijken.:biggrin:

even control panel vernieuwen

heb je de goede deeplink naar de bundle en is die weer te installeren :)

Gisteren avond gekeken naar een nieuwe control panel, en ik zag dat bij mij de datum op 17-08 stond, en hier werd al over 23-08 gepraat..

Ik dacht sjit bij mij klopt het niet, dus die 17-08 maar erin, en nu bij thuiskomst zojuist, zoals gewoonlijk alle kanaaltjes weer af, en gekeken of mary het weer deed zie ik dus nu de nieuwe control panel staan en nu wel op 23-08...

Dus als er een c-panel gedownload wordt dan komt pas de nieuwe blijkbaar? Wist ik veel.... :stupid:

schaam je freggie !!!

Ja Freggel,, effe nieuwe control panel downloaden en misschien effe wat heen en weer zappen en dan moet je de nieuwe automatisch weer hebben inclusief nieuwste keybundles enzo :)

gelukkig bestaan er geen domme vragen,
maar wat verstaan jullie onder een control pannel?
en hoe plaats ik deze in de dream 7000s en waar???

groeten klaas

Bij mij is dat de groene toets (hydra 1.09 ) en daar zie je hem meteen staan. ;)

En idd domme vragen bestaan niet.

thx,
weer wat geleerd
zo kom ik steeds een stapje verder

groeten klaas

Schijnbaar was het maar tijdelijk want ik krijg hem dus niet gedownload, hij blijft staan op "please wait, downloading control panel" en dat gaat zo al een aantal dagen.:(

@BT
Vanmiddag weer eens de Final van Hydra erop gepleurd en de nw CP ging in 1x goed (van 13-03 naar 28-08)???

Snap niet waarom het jouw niet lukt BT??

Was na 16:00 uur vanmiddag.

Da's raar want dat is dus dezelfde tijd als ik probeerde.
Hmmzz.. vaagheid.
Nog eens proberen dan....
Nee ik druk op de groene knop en dan op "new control panel" dan moet ik selecteren en er staat er eentje aangegeven, control panel 15-08-2005. Ik klik op OK en dan blijft hij op "please wait while downloading" staan, nu ook weer.

Maar zoals gezegd, ik heb niet de final maar de laatste nieuwe, die beta4 dus. Misschien dat het daaraan ligt?

Ik heb het net ook even geprobeerd, geen problemen, zowel het nieuwe contole paneel als Mary's key bundel in een paar seconden gedownload, maar wel met final.

@BT, ik gebruik hier ook die Hydra Phoenix beta en hier lukt het om het CP te downloaden.
Eerst kreeg ik die van 23-08-2005 en bij de volgende kreeg ik die van 28-08-2005.
Op de eerste (23-08-2005) heb ik wel lang moeten wachten.

Vreemd, de eerste die hij hier wil downloaden is die van 15-08 althans dat geeft hij aan.
Gisteren heeft hij zeker een half uur zo gestaan op dat "please wait" maar er gebeurde niets.

Toch is er wel een internet verbinding want share draait en ook als ik ga kijken bij internet updates, krijg ik het lijstje met updates te zien.

Dan maar in je mailboxje gepleurd bij sataliet plezier

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan