Mary's Keybundle?

Hier ook helemaal geen problemen met de nieuwe CP nu net die van 29-08 binnengehaald. ;)

Wat zit er nu eigenlijk in dat Nieuwe controlpanel ,en wat doet het nu eigenlijk?

Want het is wel leuk of grappig om te zeggen van ik heb het nieuwe panel, of heb je het nieuwe panel al?

Maar wat is of doet dit nieuwe panel nu eigenlijk? Want ik weet niet hoelang je mag zeggen dat je nieuw bent met een Dreambox, ik heb hem nu alweer een maand of 4, maar voor je alles uitgezocht en onder de knie hebt met dat leuke ding, ben je zo weer een jaartje verder, en zelfs nu is de tweede al weer bijna aangeschaft. :biggrin:

Dus kortom, wat en waar staat die CP nu voor.....

Nou ik heb dat ding al een jaar ofzo en blijf er nog steeds mee leren :)

En dat CP is volgens mij ervoor dat je dus nieuwe keys en emus kan downloaden.

En uiteraard de nieuwste settings.

Originally posted by freggel1
Wat zit er nu eigenlijk in dat Nieuwe controlpanel ,en wat doet het nu eigenlijk?

Dus kortom, wat en waar staat die CP nu voor.....

In de nieuwe CP staan de links naar de laatste updates en plugins dat is alles.

Bekijk maar eens een oude CP deze zijn niet encrypted en kun je gewoon bekijken.

Je kunt ze zelfs uitvoeren op je PC ( de oude dan, de nieuwsten zijn encrypted).

Originally posted by Guardian

Bekijk maar eens een oude CP deze zijn niet encrypted en kun je gewoon bekijken.

Zo kom ik meteen bij de volgende vraag: Waar is die "ouwe" controlpanel te vinden, op de box zelf?

Of zijn ook via 1 of andere site te downloaden, heb al in het "Kasteel" gekeken maar daar zie ik hem zo 1, 2, 3 niet staan...

En als ik het dus goed begrijp uit jou antwoord @Guardian, moet ik dus eerst een CP kopi?ren alvorens ik een nieuwe download, om deze te kunnen bekijken? Maar dan wil ik wel weten in welke map deze te vinden is. ;) (Zal de var bin wel zijn... )

Uit het oude CP kan je enkel opmaken hoe deze er uit ziet.
Ik heb je zo een oud CP gemaild.
Volgens mij werdt deze encrypted omdat andere hun eigen versie van het CP op het net zette.
Zo onstond er verwaring en vandaar de encryptie.
Nu kan je nog steeds je eigen menu's bijmaken.
Dit doe je door deze in een file te steken die je mycpanel.xml noemt.
Plaats deze in dezelfde dir als cpanel.xml en je menu staat onderaan tussen de andere menu's.

Dit is de uitleg die standaard bij de Hydra zit:

Control Panel:
------------------------------------------------
You may customise your own C-Panel by creating your own /var/etc/mycpanel.xml.
Any settings added in this file will be concatenated to the end of the encrypted C-Panel.

- Howto create mycpanel.xml:
------------------------------------------------
- Create a new file with a linuxeditor (e.g. UltraEdit-32)
- Name it "mycpanel.xml"
- Use the following syntaxes to create your own Control Panel:

For Example:

<directory> # Start of MyControlPanel
<category name="Category name..."> # Begin of the category
<tarball name="Download name..." url="http://www_url/file_name.tar.gz" target="/"/> # Downloading and extracting a tar.gz zipped file
<softcam name="Emu name..." url="http://www_url/emu_name.tar.gz" target="/"/> # Downloading and extracting a tar.gz zipped emu file
<file name="Download (key)file..." url="http://www_url/SoftCam.Key" target="/var/keys/SoftCam.Key"/> # Downloading and copying a (key)file to the wanted directory
</category> # End of the category
<separator/> # Line between the categories
<category name="Category name..."> # Begin of the category
<execute name="Name binary exe file..." target="/var/bin/bin_exe_filename" confirmation="true"/> # Executing a binary exe file
<plugin name="Plugin name..." configFile="plugin.cfg"/> # Executing a plugin
<execute name="Script name..." target="/var/bin/script.sh"/> # Executing a script
</category> # End of the category
</directory> # End of MyControlPanel

- Save it and FTP it to your box: /var/etc/mycpanel.xml
- Start Control Panel via the green button on your remote controll and see your own made control panel under the The_Hydra Control Panel...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan