We moeten niet vergeten dat Peter Gillis gewoon een kamper is (en dat zijn bij definitie mensen die lak hebben aan de gevestigde orde).
En bedankt voor de onjuiste feiten en de belediging alhier.

Allereerst is Gillis geen kamper, want die stamt uit een slagersgezin, een gewone boer dus zoals een kamper zou zeggen. Dus dit is het onjuiste feit.
Daarnaast is het niet waar dat kampers per definitie lak hebben aan de gevestigde orde. Velen wel ja maar als je zo eens kijkt wat er in het land speelt sinds corona of iets eerder, zijn er net zoveel "gewone mensen" of zelfs meer die lak hebben aan de gevestigde orde.
Veelal heeft dat bij kampers ook een reden en een van die grootste redenen is discriminatie.
Waarom weet ik dat en waarom vind ik het beledigend? Omdat mijn echtgenote er eentje is!
Opleiding heeft hier geen reet mee te maken. Ik heb een kennis, gewone burger als je dat interesseert, die heeft alleen lagere school gehad en 1 jaar mavo, net als Gillis dus. Die man heeft het wel klaargespeeld om in de tijd van de videotheken de grootste videotheek eigenaar te worden hier in Maastricht. Net als mijn oude buurman die ook nauwelijks opleiding had, maar wel een eigen grondverzet bedrijf had met diverse machines.
Dus opleiding zegt 0 dan ben je misschien minder goed in administratie, maar daar zijn andere personen voor.
Bij Gillis was er gebrek aan controle, dat klopt, maar als die jaarstukken moet indienen dan is het ook nalatigheid van de KVK om aan de bel te trekken en de belastingdienst heeft ook veeeeeel te lang geduurd die zaak.
De bibop is daar overigens niet op gestoeld schijnt het.
Reality shows vindt het grote publiek schijnbaar leuk. Ik heb die van de Bouwers gekeken, samen met de vrouw want die is daar al jaren fan van en dat was best leuk want Frans is altijd hetzelfde gebleven, geen kapsones.
En Gillis maar andere realityshows zoals die van Joling kijken we weer niet.
Anderen houden er weer helemaal niet van en begrijpen soms de lol er niet van, maar smaken verschillen en dar is niets mis mee.