Massa is kassa

edbe

Sr. Member
Waarderingsscore
64
Punten
28
wat vindt ik dat een arrogante kwal van die dikke peter.
hopelijk zijn er geen fans hier van hem.

Tja fans. Ligt er aan wat je een fan noemt. Niet van Peter maar wij kijken hier wel graag naar dat programma.
Als ik hem zou tegen komen zou ik zeker geen handtekening aan hem gaan vragen. Maar ik denk dat die arrogantie er ook wel aan ligt hoe hij opgevoed is en hoe hij zelf alles opgebouwd heeft, dan moet je behoorlijk streng zijn en hij is door dat geld wel naast zijn schoenen gaan lopen.

Het kan inderdaad een bijzonder arrogante kwal zijn en van de ene kant soms raar voor zijn personeel (die Marokkaanse kok wat hij had op zijn eerste park, leuke gast, ben zijn naam even kwijt), die hij nog 1600 overuren moest uitbetalen van de rechter. Die man was onder werkdruk bezweken en kreeg een burn-out. Kan ik me wel voorstellen.
Een ander krijgt schijnbaar nog een halve ton van hem.

Van de andere kant... zijn personeel van de gesloten parken worden allemaal door hem doorbetaald.

Het gaat dus van de ene kant naar de andere kant.

Maar een fan van hem ben ik niet, vind het zelf ook een arrogante zak, mijn vrouw ook. Maar we kunnen soms wel lachen met dat programma.

Van de andere kant, wat de Gemeente Asten daar geflikt heeft en de belasting ook, wat uiteindelijk leidde tot sluiting van al zijn parken, gaat me wat ver. De bewijzen zijn daar veel te dun voor.
Niet het belastingtechnische, maar de verdachtmakingen van Asten. Maar goed, het is niet anders.
Ik heb althans grotere boeven minder straf zien rijgen.

Dat maakt hem niet minder kwal of minder arrogant, dat blijft hij toch wel, maar we vinden het verder wel interessant. Dus je zou een beetje kunnen zeggen dat we fan van het programma zijn.

Had binnen een half uur bonje als dat mijn baas was...
Nu heb ik wel vaker woorden met een baas maar dit geheel terzijde
Programma kijken we hier ook en sluit me bij @Black Tiger aan.
Programma is een soort bananen split
En dat bibob verhaal is zover ik weet gekomen door een fiod inval waar nog nooit een uitslag van is.
Begint een beetje op de toeslagenaffaire te lijken.
En nu niet allemaal schijnheilig gaan doen... Iedereen heeft wel eens wat verkocht en handje kontantje betaald gekregen en ook aan de belastingdienst doorgegeven?

Ach, arrogantie of wat dan ook, ik snap niet dat zulke programma's een podium hebben gekregen, tuurlijk doet dat iets met de mensen die er de hoofdrol in mogen gaan vertolken.
Ik kijk er zelf in elk geen seconde naar, ik heb gelukkig iets beters te doen ;) maar ieder zijn ding, we leven in een vrij land.

We moeten niet vergeten dat Peter Gillis gewoon een kamper is (en dat zijn bij definitie mensen die lak hebben aan de gevestigde orde). Zijn educatie bestaat uit lagere school, middelbare school en 1 jaar slagers vakschool. Die eerste twee parken zijn hem in de schoot geworpen. Dat runnen ervan is gewoon houtje…touwtje wars van enige relevante scholing.. Hij is goed voor de familie en alles wat gadjin is boeit hem niet.. Hij leeft voor geld en omdat er nooit gehandhaafd is waant hij zich God in Frankrijk en meent hij overal recht op te hebben. Nu hij aangeklaagd en veroordeeld is is hij plots zielig ‘slachtoffer’ óók iets wat dat soort mensen standaard in zich hebben…..

Zijn educatie bestaat uit lagere school, middelbare school en 1 jaar slagers vakschool.
Ach zijn er succesvol ondernemers die hebben alleen lagere technische.
Neem een henny vd most.
Ondernemen zit naar mijn id in iemands karakter en niet in opleiding.

(en dat zijn bij definitie mensen die lak hebben aan de gevestigde orde).
Hoppaa lol
Iets met 1 kam en scheren.

snap niet dat zulke programma's een podium hebben gekregen
Ben ik met je eens.
Zeker programma,s waar over voetbal gekwekt wordt.

We moeten niet vergeten dat Peter Gillis gewoon een kamper is (en dat zijn bij definitie mensen die lak hebben aan de gevestigde orde).
En bedankt voor de onjuiste feiten en de belediging alhier.😒
Allereerst is Gillis geen kamper, want die stamt uit een slagersgezin, een gewone boer dus zoals een kamper zou zeggen. Dus dit is het onjuiste feit.

Daarnaast is het niet waar dat kampers per definitie lak hebben aan de gevestigde orde. Velen wel ja maar als je zo eens kijkt wat er in het land speelt sinds corona of iets eerder, zijn er net zoveel "gewone mensen" of zelfs meer die lak hebben aan de gevestigde orde.
Veelal heeft dat bij kampers ook een reden en een van die grootste redenen is discriminatie.
Waarom weet ik dat en waarom vind ik het beledigend? Omdat mijn echtgenote er eentje is!

Opleiding heeft hier geen reet mee te maken. Ik heb een kennis, gewone burger als je dat interesseert, die heeft alleen lagere school gehad en 1 jaar mavo, net als Gillis dus. Die man heeft het wel klaargespeeld om in de tijd van de videotheken de grootste videotheek eigenaar te worden hier in Maastricht. Net als mijn oude buurman die ook nauwelijks opleiding had, maar wel een eigen grondverzet bedrijf had met diverse machines.
Dus opleiding zegt 0 dan ben je misschien minder goed in administratie, maar daar zijn andere personen voor.
Bij Gillis was er gebrek aan controle, dat klopt, maar als die jaarstukken moet indienen dan is het ook nalatigheid van de KVK om aan de bel te trekken en de belastingdienst heeft ook veeeeeel te lang geduurd die zaak.

De bibop is daar overigens niet op gestoeld schijnt het.

Reality shows vindt het grote publiek schijnbaar leuk. Ik heb die van de Bouwers gekeken, samen met de vrouw want die is daar al jaren fan van en dat was best leuk want Frans is altijd hetzelfde gebleven, geen kapsones.
En Gillis maar andere realityshows zoals die van Joling kijken we weer niet.
Anderen houden er weer helemaal niet van en begrijpen soms de lol er niet van, maar smaken verschillen en dar is niets mis mee.

Ik geloof dat ik niets mis, ik ken het programma en die Peter Gilles ook niet echt. Mijn tv staat meer uit als aan.

Oh hier staat ie bijna altijd aan, door de vrouw. Ik kijk vrijwel alleen 's nachts en regelmatig om 22.30 naar Hart van Nederland samen met de vrouw. Rest van de tijd is veelal aan de PC.

Eh, wie??

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan