Master crd

E

exDumber

Dit is te lezen op de site van master crd. " Diese internetsite wurde durch die kriminalpolizei und staasanwaltschaft Frankfurt am main geschlossen. Wie weet hier meer van ???

exDumber

 
Ik vind het zeer erg dat er zoveel sites de laatste tijd tegen de vlakte gaan .

En waar zal het stoppen ?.

Moeten we alles achter slot en grendel gaan zetten zodat de freek ons onze hobby eens laat doen ??.

Kijk wat ik bedoel is gewoon dat wij beschouwd worden als zware criminelen .

En wat wij doen is gewoon wat plaatjes te voorschijn toveren die we anders nooit te zien zouden krijgen en als we ze dan eindelijk hebben geeft dat de ultieme kick toch?

want kijken hoort er soms hier zelfs niet bij en geloof mij probeer

maar eens bv een abbo af te sluiten op an+ in een ander land dan waar die zender uitzend.

En dan nog niet gesproken over de kwaliteit die ze soms geven aan de klanten .

Als een visser zijn hobby uit oefend en visjes gaat vangen is hij dan ook geen crimineel ????.

Nou ja een doordenkertje dus .

 
ik denk dat ze gewoon nog steeds niet door hebben dat ze toch echt beter technische maatregelen kunnen nemen dan dit site pesten.Zou ook de hobby wat levendiger houden ,want zeg nou zelf als je al zo ongeveer alle gangbare en minder gangbare kaartjes bekeken hebt is het toch allemaal niet echt uitdagend meer.

groeten allewmaal

 
Bedankt voor de link Superjoop, deze werkt wel maar als ik dan news klik krijg ik het nieuws van 14 jan 2001 te zien ????

exDumber

 
Ja klopt het gerucht gaat dat MasterCrd zelf is opgepakt door de POLIZEI en nu weer op vrije voeten is .

Maar de board op deze site is wel actueel.

 
het gerucht gaat ook dat een ander de site heeft opgepakt en deze overspoeld met sex banners, zonder de site zelf nog te actualiseren, als je de site bekijkt zou dat ook wel eens kunnen kloppen, levensgrote sex banners. het feit dat het message board wel werkt, zegt niets, dit is immers slechts een link naar een andere server.

 
ik heb een popup killer draaien,

dus geen sex.

werkt perfect,heb het net getest.

apkay :)

 
Heb die popkiller ook draaien, nu geen problemen meer met de sex.

Frankie

 
Problemen met sex,daar heb ik zelf gelukkig nog geen last van :)

Maar die travel.to link, die doet het inmiddels ook al niet meer.

 
Ik wil niet rottig doen.

Maar kunnen jullie niet beter de links onderling regelen.

Want als er een link op het i-net verschijnt voor een site is deze site een paar dagen later weer weg.

Misschien een forrum maken met links, waar alleen bekende users toegang krijgen

Smile :biggrin: :biggrin:

 
Als heel veel mensen het adres dan niet meer hebben wat heb je dan aan een site die je dan toch niet meer kunt vinden, ivm sluiting door een posting alhier????

 
De bovenstaande links werken ook niet meer.

Wie weet MasterCrd weer te vinden ???

 
Ik ga hem eens verplaatsen naar de kletspraat, begint hier meer op een mastercrd chat kanaal te lijken dan op een nieuws-info bericht.:)

Dan kunnen jullie tenminste gewoon verder gaan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan