Mastercrd files werkend op 5816!

M

marciemarc

Even verder nagedacht over de oplossing van de fake providers in de hex files...

Je kunt dus wel nog steeds de MasterCRD files gebruiken op je GW voor de DST5816, als je de volgorde van de providers wisselt. Zorg ervoor dat je eerst 4 providers van de Hotbird gebruikt, en dan pas alle Astra providers. Ik heb 00 19 als laatste in de CRD file gezet, en nu doet mijn geliefde filetje het weer perfect op de Philips. Geen uitval meer en ook geen uitschakelende ontvanger!

Volgorde providers:

1. 00 1d Cyfra+

2. 00 10 Telepiu

3. 00 11 Calcio

4. 00 09 TPS

5. 00 03 CSF

6. 00 04 CSF

7. 00 0c CSE

8. 00 25 AB Sat

9. 00 19 Canal Digitaal

Ik ben op zoek naar een crd-editor die met meer dan 9 providers kan werken.

Greetz,

Marciemarc

 
marciemarc, ik heb gelezen in een duits forum dat de mastercard files een datum probleem hebben waardoor deze geen au deden van maart naar april, weet jij daar iets van ??

 
Ik heb reeds enkele maanden autoupdates binnengehad op de GW met MasterCrd files. Wat een veel voorkomende fout is, is dat men de MK01 in de eerste regel zet met die CRD editor, maar dat is dus de MK00. Verder staan bij mij alle datums op 29 9F . Die is dus niet belangrijk volgens mij.

Wel leuk trouwens dat er zo weinig mensen zijn die deze thread beantwoorden, duidelijk dat er heel veel met hex-epromfiles gewerkt wordt. Toch vind ik CRD files veel leuker. Eens de Pic file geprogd, hoef je elke maand alleen maar de crd opnieuw te schrijven, en hij is in 15 seconden weer klaar voor een maand.

Nog een voordeel, als je veel met MOSC werkt gebruik je samen met deze CRD GW's dus maar één programmer, nl. een Phoenix op 3.57Mhz. (Natuurlijk voor die Pic te schrijven heb je alleen de eerste keer even een LudiPipo progger nodig.)

 
mm, ik heb in een duits forum gelezen (ik dacht het mastercard forum wat nu weg is), dat met file een update probleem zou hebben van maart naar april 2001, mastercrd zelf was ook aktief in dit forum, en gaf aan waar de fout zat, hij kon echter (om begrijpelijke reden) zelf niets meer aan het probleem doen, een ander was er echter me bezig, om het probleem op te lossen.

het had iest te maken met de anti attack die in het file zit.

helaas kan ik het forum niet meer vinden (is weg ??)

wat jij aangeeft over eenvoudig updaten, dat is wel zo, maar dat gaat zeker zo eenvoudig met secanix, ook hier heb je slechts de phoenix nodig.

 
Vandaag nog maar eens getest, en inderdaad geen autoupdate meer met deze files. Toch ben ik zeker dat ik ze in maart van april wel nog binnenkreeg. Heeft dat misschien iets met de provider posities te maken. Ik heb nu 00 19 helemaal achteraan staan, ivm die attacks dus.

Dat van die 4 hotbird providers vooraan werkt dus echt goed, en doen dienst alsof het fake providers zijn. Zou dat dan ook werken voor de secanix file?

Het forum van Mastercrd is overigens weer terug, evenals de site... maar weinig nieuws de laatste tijd. In Duitsland zijn ze echt bezig met razzias, de Polizei komt gewoon bij particulieren thuis binnenvallen (zie de posting http://64.65.53.31/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=000006 )

 
Soms moet je gewoon iets meer geduld hebben...

Ik heb net een autoupdate van 00 19 binnengekregen. Terwijl ik de vorige posting aan het typen was, zat het kaartje nog in de ontvanger, en toen ik beneden kwam had ik weer beeld. Is het probleem dan misschien alleen in combinatie met Aston? Ik heb dus nog steeds succes met de CRD files in een Philips DST5816.

Greetz,

Marciemarc

 
ik heb het mastercrd board ook weer terug gevonden en de posting over de datum ook http://intern28.iserver.net/mastercrdubb/ubb/Forum5/HTML/000264.html

ik ben echter totaal geen programeur en duits is ook niet mijn sterkste taal, een kennis van mij heeft de mastercrd PIC editie op zijn kaart staan, en deze werkte op geen van de providers met een update van maart naar april, echter op 1 april gingen de datum en key's wel naar mei, dus april wilde niet, mei weer wel.

overigens met deze file heeft hij geen last gehad met de atack van canal+ terwijl de pbm gewoon op 8xff staat.

 
MM, nadat ik mijn posting had geplaatst, besloot ik ffe naar jou link te gaan kijken, blijkt dit een ander (nieuw) board te zijn, mijn link verwijst naar een ander board waarop mastercrd zelf actief is, en waarop ook vandaag nog is gepost.

VREEMD

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan