Matrix reloaded Cam wil niks weten van Cabo niet "legaal" en gelukkig niet illegaal

L

Lagos

Van de Matrix reloaded cam is het bekend dat de illegale AU niet werkt terwijl Via na de aanval nu plots wel weer werkt (vermoedelijk wegens problemen met de legale abo?s), uiteraard willen wij niks weten van deze illegale mogelijkheid en dus hier geen gebruik van maken omdat wij ons uiteraard niet aan illegale activiteiten deelnemen.

( Kan mij tenminste niks verweten worden, Pffff... )

Maar mijn uiteraard "legale" kaart update niet in de Matrix en mijn "legale" D+ kaart wel nadat ik natuurlijk de boxkey van de Matrix aan mijn "legale" kaart heb aangepast.
Dit werkt wel in de MM waar ook in de Tetracrypt de boxkey is aan te passen om niet fraudeloos te kijken en deze dus aan je originele Cam/kaart combinatie aan te passen

Dat gaat als volgt:

First of all download a Hex Editor search for the appropriate address and correct the BoxKey

For TetraCrypt Ver. 1.00 go to address EF18 and where you see D2...etc that is the start of the BoxKey.
For PentaCrypt Ver. 1.07 go to address EFF8 (on the right hand side) and where you see D2...etc that is the start of the BoxKey.

Kortom ik wil deze posting niet te ingewikkeld maken ? la Al Capone maar met dit verhaal vraag ik mij "legaal" af waarom de Matrix op een kaart niet AU werkt en in de MM wel, verder vind ik de Matrix perfect maar mijn Braziliaanse wederhelft denk daar anders over.

Oplossing in de MR1.04 hoop ik (als die er komt)

Gr. Lagos heiliger dan de paus
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan