Matrix Reloaded patchen

P

peter23

Hallo wie kan mijn helpen met het patchen van een matrix, ik heb nu versie 1.80 en ik wil 1.81 erin hebben. Hoe moet ik dat doen en wat heb ik er voor nodig wie kan mijn a u b helpen.

Minimaal 1 fun 5 kaart of 1 fun 6 kaart.

Liever 4 fun 5 kaarten of 2 fun 6 kaarten.

Dan heb je nodig mr1081.upd en het programmaatje UPD cardsplitter waarmee je files kunt maken voor de funkaarten.

Dan heb je de flash.hex (loader) nodig die op iedere kaart geprogrammeerd moet worden in combinatie met 1 van de(eeprom) files die uit upd cardsplitter zijn gerold

Dan heb je een programmer nodig die de funkaart (en) kan programmeren.

Als je maar 1 funkaart hebt dan moet je de eerste eeprom file en flash.hex hierop zetten , naar je tunertje lopen en vertellen dat je de MR wilt upgraden , hij vraagt dan om kaart 1 , druk die dan in de MR en vervolgens druk je op OK en de kaart wordt ingelezen .

Als deze ingelezen is dan kaart eruit en nogmaal op Ok drukken , daarna wordt naar kaart 2 gevraagd.

Programmeer die als je maar 1 kaart hebt met de 2e file en vergeet niet deze ook met de flash.hex te voorzien. stop deze in de MR en druk op OK

enzovoort tot alle kaarten (4 fun 5 of 2 fun 6) helemaal zijn ingelezen.
Er volgt dan een "reboot" en meestal werkt het dan.

Succes

OW jA op dit moment is het niet interessant om de upgrade te doen.
1.081 voegt niets meer toe.

Mocht er een key update nodig zijn dan kan dat ook rechtstreeks. met de AB

hallo the matrix waar kan ik die flash.hex vandaan halen. En kan ik ze dan met mijn mastera maken. Ik hoor het wel alvast bedankt groetjes peter.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan