Mc Laren krijgt taxi status !!!

G

gtiman

Ik heb gehoord dat Mc Laren een nieuwe sponsor krijgt, namelijk "ARRIVA" dit komt omdat de meeste taxi's ook een mercedes zijn. ha ha ha

vieze kut taxi's

En wat hakkinen betreft, hij moet nog veel leren maar misschien dat hij de taximeter sneller onder controle heeft.

FERRARI no 1

20010319_Schumi_Ferrari_frontal


 
Kijk, Hakkinen is nog lang niet uitgeteld. Hij is de enige die weet hoe je spectaculair moet inhalen (Belgie 2000), daar kan schumi een puntje aan zuigen, vooral nu z'n broer met de eer gaat strijken, He he.

Montoya, ff geduld jongen, jou eertse overwinning komt eraan!

Groeten van een Arie Luyendijk fan.

Mustang.

 
Hoezo k*t taxi's??????????????????

Ze brengen me altijd veilig thuis na een borreltje!!!!!!!!

 
Wordt Hakkinen na 1 spectaculaire aktie Heilig verklaard?

Denk aan Schumi 1992, F1 debuut Franchorchamps, 5e tijd!.

Grtz Mike

 
Dacht hik dat ik het hik alleen maar over de hik taxi's had hik!

 
@gtiman

Lees de board regels een door. Hierin staat dat de door jouw gebruikte woordkeus hier niet gewenst is.

Groeten, Sat4me2.

 
We hebben er geen problemen mee als hij het doet zoals Zeeman, dus door er een * tussen te zetten.:)

 
Waarom dacht je dat dat sterretje er tussen stond??????

Het moet toch een beetje netjes blijven hik.

 
Wij doelden op je eerste bericht Zeeman, helemaal bovenaan, daar was je het sterretje vergeten.:)

 
luister mensen het maakt niet veel uit of wel die hakinen heeft nu zo vaak achter schummi aangereden dat hij wel heeft gezien hoe hij het doen moest, en als hij het nu nog niet weet dan leerd hij het nooit

 
Jij bent gek smurf... Schumacher heeft eerst twee jaar achter Hakkinen aan moeten rijden voordat Schumacher doorhad hoe het moest, dus nu mag Hakkinen best even uitrusten van die periode, als je al 2 jaar nodig hebt om iets te kunnen leren van degene die voor je rijdt... tjonge...:biggrin:

 
Nee... Schumacher is de eerste jaren bezig geweest om de Ferrari,s goed te krijgen en zie nu het resultaat! En Hakkinen, nog even en dan is die zelfs te min voor de bezem-wagen. Aan het eind van het seizoen dan is het Schumacher die met de eer strijkt en Ferrari natuurlijk.

 
Bijna vergeten.. Schumacher was al wereld-kampioen (Beneton) voordat Hakkinen het werd. Dus het is Hakkinen die goed naar Schumacher heeft gekeken om te zien hoe het moest!

 
Hoewel ik moet zeggen dat ik geen echte Hakkinen fan ben

dwingt hij hij best wel bewondering af. Dit om het volgende:

Hij is jaren terug eens ernstig gecrashed waarbij gevreesd werd voor z'n leven. Om dan daarna zo terug te komen dat vergt moed. Ook is dit misschien een oorzaak voor z'n "saaie" niet zo gelikte intervieuws. Ach ja de rijderskunsten van de coureurs wat moeten we daar over zeggen, het golft een beetje heen en weer laten we maar zeggen.

Zeeman.

 
Je hebt goede coureurs en coureurs die iets extra's hebben.

Kijk naar Montoya: Geen Bullsh*t, gewoon racen... :biggrin:

 
Ik hoop dat ralf dit jaar hoog eindigt en meschien zelf wel zijn eerste wereld titel haalt maar das wat overdreven

want hij had nog maar zijn 1e wereld titel en wat ik nog het mooiste vindt is dat BMW naar een tijdje weg geweest te zijn het zo goed oppakt dat kunnen veel niet zeggen .

Kijk maar eens naar Prost of zo wat doen die lui in de F1 geef dat geld wat die vent uitgeeft aan een goed doel of zo aan mij bv (gagagga) maar ja ik vind BMW en Ralf coolxx

keep up the good work RALF

and good luck satellietfun brothers

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan