mediabox

J

jobo2809

wie kan mij helpen om in een duitsemediabox andere software in te zetten. zit nu ph2.6ps in
 
In dat bakkie zitten 2 eeproms, die zul je d'r uit moeten halen, dan flashen en opnieuw branden.
Daar heb je nogal wat kostbare apparatuur voor nodig.
Ik heb daarom toen d'r tijd 2 nieuwe eeproms bij Willem gekocht en die heeft de software d'r voor mij ingezet.
Was ik voor ? 15,- klaar.

Wat voor software wil je d'r trouwens inzetten?
Wist niet dat er nieuwe was.
Heb mijn bakkie nog op zolder liggen, wellicht kan ik d'r 'n nieuw leven inblazen.
 
Ik heb gelezen dat er een allcam versie voor deze kast te krijgen is. dat is beter dan hem werkeloos te laten staan.
 
Mijn dsi 175a is gepatched (multicam firmware versie 0.31)
Met SX fun heb ik seca, nagra, viaccess en irdeto open.
Mijn seca2 kaartje werkt ook prima in de dsi 175a, echter geen auto update, dit is in de firmware uitgeschakeld.
Alleen zonder kaartje werkt de emu software niet, ondanks dat ik de key's met de remote in de dsi175a zet. Komt waarschijnlijk doordat de hardware (processor) te langzaam is.
Is wel jammer i.v.m.conax.
Met de remote kan ik de key's op de fun aanpassen, de fun blijft gewoon in de ontvanger zitten.
Sinds de emu soft. erin zit heb ik wel een vreemd verschijnsel: op Thor pakt de ontvanger geen enkele transponder/zender meer. De overige satellieten scant de ontvanger wel. Heb hiervoor geen verklaring. Ligt niet aan de draaibare schotel aangezien mijn Hummie de zenders op Thor goed weergeeft.
Thans staat er FunSX_6in1v1.2_jula_AU_05.03.2004.zip op de fun.

De firmware kun je halen bij: *******zackyfiles****** (firm_philips_dsi175a_multicam_03_fls.zip)
Indien problemen, ben ik bereid om de firmware te mailen.

Onderstaande staat als toelichting bij de firmware:

- Keine Smartcard notwendig f?r die freien Kan?le

- EPG GUIDE (Voll) funktioniert bei Astra, f?r CSD, Canal+F, und Canal+NL (Taste PROG)
Achtung die Kan?le: EPG (CSD), Guide (Canal+F) und Ohne Namen (Canal+NL) m?ssen vorhanden sein.

- Beim Scannen werden jetzt die gefundene Programme auch angezeigt.

- Mehr wie 1000 Kan?len.

- AU in Nagra mit Emularotek, kein AU bei Seca.

- Basic von Zibi 8.09

- Kein h?ngen mehr bei Astra mit + ->D ->7 ->Inf en Ban "NO".

- Eingabe der Key`s mit der Fernbedienung; Menu 3,3 mit Visualisierung der Eingabe.

- Taste "A": Automatische und direkte Suche des ECM`S (wichtig f?r das MTV-Paket in Viacc?s)

- Taste "B": Radios

- Taste "C": Uhr

- Taste "D": Standbild

- Taste "E": Kanaltafel

- Taste Inst: Format 9/16

- Multicam f?r folgende Systeme: Nagra, Seca, Irdeto, Betacript und Viacc?s,

- Funcard: EMTEC SXFun V 1.2 6in1.

- Besondere Funktionen mit Taste +, d.

- Eingabe mit MediaSerax der pers?nlichen Settings von DVBEdit.

Wir haben Probleme mit der Automatische und manuelle Suchlauf. Manchmal funz es richtig, manchmal gibt es Probleme bei der Herstellung der Liste. Abwarten

bis NPQ sein MediaSerax ge?ndert hat.

Gr??e
FLS Team
 
Originally posted by goofykwek
.

De firmware kun je halen bij: *******zackyfiles****** (firm_philips_dsi175a_multicam_03_fls.zip)
Indien problemen, ben ik bereid om de firmware te mailen.

Ik vind bij Zacky van alles, maar allemaal voor de B en D serie en niet voor de A.
Als je mij de firmware zou willen mailen , hou ik mij aanbevolen.
b.v.d.
 
@ goofykwek,

Ik vindt hier ook alleen 175B en 175D maar geen A
zou je hem mij kunnen mailen.

En kan hij met Dsi175 Comunicator 1.02 gepatcht worden ?
 
@Mr Blue Sky

Inderdaad, de firmware staat er niet meer bij, had het ook niet meer gecontroleerd of die er nog bij stond.
Als je me even je email adres per pm opgeeft, dan stuur ik je de firmware.

@jobo2809

"En kan hij met Dsi175 Comunicator 1.02 gepatcht worden ?" Neen, dat kan niet.
De beide eeproms moeten er echt uit, met UV wissen en dan m.b.v. een eeprom-programmer de nieuwe firmware erin "branden"
Het enige programma dat met de dsi 175a communiceert is MEDIASERAX voor het in- en uitlezen van de settings.
De firmware is per email naar jou onderweg.

m.vr.gr.

Goofykwek
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan