mediapark nagra 30W

V

vincent_wimax

Wie weet of Mediapark op hispa 30W nog in Nagra 1 is , of is dit ook al nagra 2 ? Cabro is open maar Mediapark niet met mij humax 3.3 HOt 4.0.
 
Volgens mij Nagra 1 maar omdat het gaat om aanvoer naar kabel stations en er daarom niet zoveel kaarten van in omloop zijn is de key niet bekent.
 
bedankt! , in google vond ik key voor ID 4001 en ID4101. Ik heb alleen 4101 in mijnHUmax, wellicht moet ik ook 4001 toevoegen, ga dat eens proberen...
Grt
Vincent
 
Op rdi sat staat wel een key voor,

Multicanal 30?WEST
Ident: 2301

Gr Fred.
 
En in mijn Mrfile ook hehehehe,, die kan je in Huts zijn castle vinden :)
 
dus het is nu opeens 2301, ik begrijp dat jullie beeld hebben? Ik zal ook eens proberen om dit in de Humax toh3.4 Hot5.0 te zetten...

Nogmaals bedankt !
 
Heeft iemand hier nog beeld op dit pakket? We zijn al een paar dagen aan het klooien met ID 1911: Probleempje met de RSA.

Dus alle hulp welkom. Wie heeft al wel beeld?

Ciao,

Al.
 
Jammer hoor. Het lijkt wel alsof men aan mijn geloofwaardigheid twijfelde, er kwam geen enkele hulp uit deze hoek. Maar zoals wellicht ook hier inmiddels bekend, we kregen het uiteindelijk toch gefixed.

Ciao,

Al.
 
Zowel Multicanal als Mediapark werken op een fun, maar niet met de Humax emu.
Iemand daar een verklaring voor?
 
Ja de RSA Key van ident 1811 en 1911 zit niet verwerkt in de firmware van de Humax.

Deze tabel is wel verwerkt in de firmware van de funcard.

GR Fred.
 
Volgens mij is mediapark nog puur nagra 1 en niet over RSA versleuteld. De humax heeft de ID nodig in de firmware en moet een onderscheid kunnen maken tussen de andere nagra providers.
Voor de funkaart (x_in_1) maakt de ID geen barst uit.
 
En welk onderscheid zou dat dan moeten zijn, Jopie?
Ik heb van Multicanal en Mediapark ident en keys toegevoegd aan de key.bin, maar dat werkt niet.
 
Het wordt dan wachten op een nieuwe HoT versie voor de Humax om dit onderscheid te maken, maar mediapark werkt hier gewoon via de funkaart...als Card is geselecteerd in het config menu, met card+emu werkt het niet.
 
de emu van mijn topfield doet het vanaf het begin 100% zowel tv cabo als mediapark als de multicanalen hoop dat het zo blijft (topfield naar goldmaster9600cip-j met emu)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan