Meerdere 3-d headsets met trilfunctie?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Mannen ik zit met een idee in mijn koppie.

Het volgende is er, wij kijken hier graag films, en wel liefst de nieuwste.

Maar het wordt steeds moeilijker om geen overlast te veroorzaken richting de buren...

Nou zit ik dus te denken om een set hoofdtelefoons te kopen bij onze oosterburen, via Ali.

Maar het moeten er minimaal 4 zijn, die alle 4 gelijk te bedienen en te beluisteren zijn, draadloos.

Het kan dat weet ik, maar wat zou de beste combinatie zijn zo dat we lekker in de bank hangen/liggen met een lekkere versnapering, en met zo'n ding op ons harses die we apart in geluid kunnen regelen?

Zomaar ff een idee, voor een nieuwe manier van film kijken. 

denk even mee

Ik kan ook een Atmos kopen, maar ik vrees dat de buren toch een keer aan de deur staan....

Ik denk mee en vind een hoofdtelefoon geen optie.

Reden is dat je dan alleen de film hoort tetteren en je je volledig afsluit voor gezinscommunicatie.

Dit uit ervaring, vrouwtje zit achter in de kamer met oortjes in, naar haar favoriete tv series te kijken en je kunt dan zeggen wat je wilt , ze hoort me niet.  Dus dan moet je schreeuwen en dat staat gelijk aan het geluid van een Atmos, alleen de buren denken, alweer hommeles bij freggel en bellen voor de zekerheid hulpinstanties als dat geschreeuw te frequent schalt.

Hoofdtelefoon is aardig als je in je uppie bent, maar met zijn vieren ???.

Dan maar iets zachter zetten na een gepaste tijd.

Tja je kunt dat als na- maar ook als voordeel zien. Het is soms we erg handig als er tijdens een scene waar wat belangrijke dingen gezegd worden ook de anderen er niet doorheen zitten te tetteren zodat je niet verstaat wat er gezegd is geworden, Of afgeleid wordt tijdens een spannende scene omdat opeens iemand meent algemeen bekend te maken naar het toilet te moeten of iets te drinken te gaan pakken.

Maar in grote lijnen ben ik het wel met The Matrix eens, het heeft toch net dat beetje meer als je gewoon naar mooi geluid kunt luisteren zonder dat gedoe op je hoofd. Na een bepaalde tijd dan maar wat zachter, gaat prima.
Kwestie van niet te gek doen met de bas, dan kun je heel wat geluid krijgen voordat de buren het ook horen. En dan daar wat mee schipperen. Het blijft toch echt een toegevoegde waarde als je het meerendeel van de rest van 't gezin of zo behoorlijk kunt laten schrikken tijdens een griezel. Dat gaat met een headset een stuk moeilijker.:biggrin:

Hier thuis weten ze dat ik een beetje doof bent ondertussen weten de buren het ook.
Tis niet anders.
;)

B100 of je worst lust?
Wat zeg ie nou?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan