meest gelezen posting

N

nitwit

He jongens, volgens mij heb ik de meest gelezen posting op m'n naam. Die gaat hard richting de 1000. Bij mercedes kreeg een eigenaar die 500.000 km met z'n auto reed een gouden speldje. Zit er wat voor mij in? Een jaar lang gratis posten? Of een jaar lang het top pakket van C+? Of een jaar lang gratis advies op het foard?

Ik zet hem er nog even bij. Baat het niet dan schaad het niet.

http://64.23.80.82/forum/index.php?topic=360

Ga nog even kijken!

cu

nitwit

 
Ik zal ome freek eens mailen, misschien dat die iets leuks voor je regelen kan ?? :))

peter.

 
Zo wordt het natuurlijk wel een hit,

iedereen nieuwsgierig en doet een klick :)

Maar is dan ook wel nuttig

WebSel

 
Uiteraard waren wij als mods de eersten die er op doken om te zien of het wel mocht:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar het is een leuke link, je hebt er een klikje bij van mij, schijnbaar is iedereen toch heel geinteresseerd in een programma overzicht van die kanalen.:)

We zullen eens gaan denken wat we je kunnen aanbieden bij de 10.000ste view.:biggrin:

 
Het helpt wel, zo'n posting bij de kletspraat. Heb er zomaar 60 views bij.

@ mods:

kun je het board niet zo instellen dat een double click dubbel telt? Nog even met z'n allen clicken. dan komt ie er wel.

BTW: mijn maat T-shirt is XL, voor geval ik de 10000 haal

L.O.L.

Nitwit

 
T-Shirts waren al op, maar we zijn nog aan het kijken voor die gratis voetreis naar Japan.:biggrin:

 
Nitwit, we hebben de tikkenteller van de threat nu op -1 staan!

We zullen je leren! ;-))

 
@ xgabox & Gizmo

een nieuwe bril met daarin paar bierglazen zou ook welkom zijn, ik heb nog eens bij de ander rubrieken gekeken en verdorie, d'r zijn er nogal wat die naar Japan mogen binnenkort. En Johnny.b die is al voor de tweede keer op pad. Dat kan het Funboard noit betalen! BT : doe dan maar een mooie foto van de Fuji.

tx

nitwit

 
Nee het wordt inderdaad wat aan de dure kant, maar geen nood, het pas bij 10.000 views en we hebben ook nog gratis zwemvakanties naar Florida liggen om uit te delen bij 100.000 views maar die komen alleen beschikbaar als men de voetreis naar Japan dan niet aanneemt.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan