membership???????

M

mmm

Om een beetje up-to-date te blijven in satland ga ik regelmatig de meeste mij-bekende boards langs. Meestal blijft het bij lezen. Uiteindelijk is dat ook de kreet die het meest gebruikte antwoord is op vragen van newbie's.

Tot nu toe waren s**4**l en satellitefun de beste boards voor mij om me met mijn hobby bezig te kunnen houden.

En het begrip hobby komt al aardig dicht in de buurt van het alleen maar door lezen van de threads!

Ik kan me iedere keer in de argumenten van de moderatoren vinden, om het board schoon te houden van "vrijschakelvragen". Ik ben het hier absoluut mee eens, hoewel een linkje hier en daar naar betreffende vrijschakel-files geen kwaad kan.

Dan nu de kwestie.... ik wil graag lezen in het forum SMARTCARDS EN ANDERE KAARTEN. Maar ik ben nog niet genoeg lid. Klopt het dat ik veel postings moet doen om hiervoor in aanmerking te komen? (Waarschijnlijk heb ik bij het aanmelden niet goed genoeg gelezen)

Kan dit nog eens verduidelijkt worden?

Groetjes,

en oh ja: tweede posting komt er al aan....

 
OK,

ik heb nog wat beter gelezen. Het antwoord zit in de topic van BT:

Vaste server, nieuwe regels.

Toch, niet helemaal bevredigend. Ik ga hier niet over discussieren, dat zou in kletspraat moeten.

Ik ga het nu even proberen, en zie wel of het lukt.

Groetjes,

 
Nee, het gaat ons niet om het aantal postings.

Als een user er blijk van geeft niet alleen geinteresserd te zijn in een crd-filetje om snel te kunnen kijken, KAN de admin besluiten deze user een hoger level te geven.

Voor ons is het ook een experiment, we zijn nog aan het bekijken hoe we dit precies aankleden.

 
Wees toch blij met de boards die er nog over zijn.

En ga niet gelijk zitten zeuren.

De mods hier proberen er het beste van te maken, zo dat ze geen problemen krijgen met div. instanties.

 
Als mod vind ik niet dat mmm zeurt.

Hij stelt een legitieme vraag.

Omdat we net up zijn en de zaak wat aangepast hebben, kan ik me de onduidelijkheid bij de users wel voorstellen.

[Edited by denktenk on 08-02-2001 at 13:20]

 
Dat klopt volledig.

Je kunt je level upgraden door middel van meer posten maar _uitsluitend_ de gewone levels. Zo kun je van junior user doorgroeien naar Senior Member.

De aparte member status waar we hier over spreken is echter een Special Member status, die krijg je niet door enorm veel te posten.

Indien men laat zien echt met de hobby bezig te zijn en niet alleen te komen voor als eens iets vrijgeschakeld moet worden zullen we de member status omzetten na besluit van het gezamenlijke team.

Als iemand vind dat dit te lang duurt kan hij een aanvraag indienen om er eens naar te kijken. Maar dat kan natuurlijk niet na 3 dagen tenzij men reeds erg bekend was bij s**4**l of bij SateliteFun van tevoren.

Indien het een s**4**l user betreft zullen we de ex s**4**l moderators vragen hoe betreffende user zich daar gedragen heeft en als dat tevredenstellend is krijgt men meteen dat aparte level waarmee men overal in kan.

Hopelijk is daarmee deze vraag naar tevredenheid beantwoord.

Zoals bekend mag er over gediscussieerd worden maar dan a.u.b. in de kletspraat area die bedoeld is voor discussies en pret maken en vanalles en nogwat.

 
Net als met zovele zaken weet je pas wat je aan iets (of iemand) hebt op het ogenblik dat het (zij, hij) er niet meer is. Wat mij betreft geldt dit evenzo voor dit board. Ik ben dus heel tevreden dat ik opnieuw kan lezen wat er reilt en zeilt in de wereld van de satelliet-hobbyisten. Op enkele maanden heb ik toch al wat bijgeleerd (zonder al te veel te zagen) en ik ben van plan om op dezelfde manier verder te leren. Eerst leren kruipen, dan stappen en pas daarna kan je aan lopen beginnen denken. Ik hoop dat ik lang genoeg op jullie beroep kan doen tot ik ook kan lopen. Van harte bedankt voor alle gedane moeite en graag tot later!

Pete

 
Ik vindt dit wel een strak plan, ik denk zelf dat de meeste bezoekers alleen komen om hun kaartje vrij te schakelen, vrijschakelen willen we allemaal alleen zitten er andere gedachtes aan, sommige willen kunnen vrijschakelen om er bussines mee te maken, en de echte hobbyisten willen vrijschakelen omdat het gewoon een soort sport is, en ieder keer weer een nieuwe uitdaging willen aangaan. Ik kan de zenders nu al niet meer tellen die ik (gratis) kan kijken, en wat denk je naar welke zenders ik nu het meest naar kijk, je raad het al, dat zijn gewoon rt4, rt5, etc. de standaart gratis zenders van canal+....

 
Ik ben het er volkomen mee eens de kwaliteit en niet de kwantiteit dit moet bepalen.

Het is volkomen logisch dat iemand die weinig post maar een zeer goede bijdrage levert hier meer (recht) op heeft als iemand die veel post met nietszeggende vragen cq antwoorden.

 
Ik kan mij op zich heel goed vinden in de motieven van de mods om deze beperkingen op te leggen ,echter is het niet zo dat juist de forums waar de meeste vragen normaliter op gesteld worden (waar dus ook juist iets zinnigs op te antwoorden valt)nu juist onder de nieuwe regels vallen.

geinponem

 
krijg je nu juist niet veel dubbele vragen zowel

inde beginners als in de meer geslotene forums

wil

 
Nee dubbele vragen niet, want bepaalde vragen mogen dus gewoonweg niet meer in het beginnersforum gesteld worden.

Maar er zijn meer forums dan alleen de kaartjestopics, en in beginners kan men ook vragen hoe men iets berekenen moet of hoe iets werkt, we komen er vanzelf wel, het kost alleen een beetje tijd.

We zijn met een hoop mensen die er op kunnen letten maar het kan even duren omdat het nu gewoon storm loopt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan