Mensen en hun gedrag

B

BiG_G

Allen,

Ik moet even mijn mening plaatsen op dit board. Voor de derde keer komt er iemand zonder vragen wat regelen voor mij. Zomaar, als "vrienden dienst" zonder elkaar ook maar 1 keer eerder ontmoet te hebben.

Ik kom al een tijdje in aanraking met mensen, met internet en forums, maar de mensen die op dit board zitten zijn toch van een ander slag dan het gemiddelde in NL.

uiteraard is mijn dank weer groot, zonder verdere namen te noemen.

Ik ben blij, om juist in donkere tijden waar we eigenlijk in leven, zulke mensen te mogen kennen. Ik zie de meeste van jullie 14 augustus. en ik moet zeggen, ik kijk er erg naar uit.

Yours truly,

G

Tja... daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, ook ik zelf heb een paar keer zo'n situatie meegemaakt en dan vraag je je toch af... waarom doet zo iemand dat? Hij kent me verder toch niet? Steekt er misschien toch een addertje onder het gras?

Het is wel vreemd maar inderdaad, ik werd eventjes achterdochtig omdat je dit soort gedrag in de huidige maatschappij niet meer vaak tegenkomt. Onder satelliethobbyisten blijkt dat echter wel nog te bestaan. Waarvoor ook bij deze dank aan de mensen die mij onbaatzuchtig geholpen hebben met het een of ander, al dan niet op satellietgebied.

En Hulde dat dit in deze huidige maatschappij gelukkig toch nog voor komt!

Tja, eerlijk gezecht denk ik ook dat het komt omdat de meeste onder ons, dezelfde leeftijd, hobby's en we allemaal toch uit een bepaald slag bestaan.

Maar het vreemde is dat ik dat juist ALLEEN hier zie.

Nogmaals, top!

Inderdaad ik heb dat idee ook dat er op dit board een heel ander soort mensen rond loopt als op de rest van het internet.

Niet alles hoeft geld te kosten de meesten onder ons doen het hobby matig.

Maar ben ik helaas ook bang dat niet voor iedereen geld ook op dit board.

@Big_G, ik neem aan dat je met "alleen hier" de satellietscene bedoelt en niet alleen het Duck board?
Want ik heb deze ervaring dus niet alleen hier (op Duck) maar in de satellietscene in het algemeen.

Je merkt het hier wel beter en vaker, omdat er hier nu eenmaal zoveel gebruikers bij elkaar zitten, dat scheelt.:)

@Wizzard: Nee geldt niet voor iedereen op het board of in de scene, maar dat hoeft ook niet en mag men ook niet verwachten. Maar het valt wel op dat het wel heel vaak zo is dat men onbaatzuchtig handelt en da's wel leuk.

Ik doelde met hier op duck... maar dat komt omdat ik andere boards niet veel zie...

Ahzo... zit ook weer wat in, ik heb persoonlijk dus die ervaring in de satellietscene op zich.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan