messenger/mail

grondstof

New Member
Lid sinds
12 feb 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
75
Als ik van uit msn naar postvak in ga moet ik inloggen, heel normaal dus.

Als ik dan mijn msn naam wil gaan invullen krijg ik altijd een lijstje van namen van mensen welke mijn computer is hebben gebruikt.

Er staan ook heel oude niet meer in gebruik zijnde namen in.

Weet iemand hoe dat lijstje is te wissen en waar ik dat dan moet doen?

Ik heb al gezocht in het register, daar kan ik wel de gebruikersnaam van de personen wissen, en hun naam in de map unread mail.

In de map van messenger zelf op mijn schijf maar nergens kan ik iets vinden waardoor ik die lijst helemaal kwijt raak

 
Dat kan als volgt met windows XP (vista en 7 is ongeveer hetzelfde dacht ik).

Sluit eerst msn helemaal af zodat hij ook niet meer rechts in de balk bij het klokje staat.

Zorg eerst dat je in je verkenner bij mapopties de verborgen bestandenen mappen zichtbaar hebt. Ga hiervoor naar Configuratiescherm en dan Mapopties en vink in het tabblad weergave "verborgen bestanden en mappen weergeven" aan en klik op OK.

Open dan je verkenner en ga dan naar de map:

C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\Microsoft\

in het Nederlands kan deze ook heten:

C:\Documents en Settings\[gebruiker]\Application Data\Microsoft\

Verwijder uit deze directory de map Credentials. Meteen daarna de pc opnieuw opstarten.

Bij [usernaam] moet je dan de naam invullen waaronder je ingelogt bent. Normaliter als je dit via de verkenner doet, zie je daar default user, admin en je eigen gebruikersnaam.

Na het opstarten wordt de map credentials wel opnieuw aangemaakt.

Het kan wel zijn dat je eigen inloggegevens nu ook weg zijn en je even opnieuw je eigen gegevens moet invullen.

Zorg dus dat je van tevoren je eigen msn gebruikersnaam en wachtwoord weet.:)

Succes alvast!

 
Het zal vast niet zo goed zijn als de methode van @BT maar ik ga gewoon naar die persoon die het niet moet zijn als deze geselecteerd is dan druk ik op het knopje delete (del) en is hij/zij weg.

Suc6.

:biggrin:

Nr.10

 
werkt formulieren wissen niet het zelfde?

 
Bedankt voor de tips en heb het gedaan volgens de nummer10 methode.

Is dan direct weg en na opstarten of zo blijft het ook weg, wat kan het toch simpel zijn he.

 
Ah, dan zal dat zo zijn met de nieuwe windows Live messenger dat het nu zo kan. Vroeger met de oude messenger kon dat niet op die manier.:)

Gelukkig hebben ze het dan in positieve zin gewijzigd. Bedankt voor de terugkoppeling.

 
Bedankt voor de tips en heb het gedaan volgens de nummer10 methode.Is dan direct weg en na opstarten of zo blijft het ook weg, wat kan het toch simpel zijn he.
De Nummer10 methode, WAUW, dat er ooit nog eens een methode naar mij vernoemd zou worden. Het moet niet gekker worden. Maar idd. bedankt voor de terugkoppeling.

:biggrin:

Nr.10

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan