messenger servize

T

tendoryu

een vraag
als ik aan het surfen ben en msn staat uit verschijnt er soms een boodschap op het scherm van messenger-servisie
(reclame)
hoe kan ik deze blokeren
en ik heb ook gemerkt dat als ik windows (xp) opstart ook al heb ik alle functie uitgeschakelt bij msn zien de andere nog dat ik online
ben
het enige wat ik keer op keer moet doen als ik windows opstart is msn opstarten en dan handmatig op status offline zetten
hebben jullie er ook zo'n last van ik heb al vanalles geprobeert

tendoryu

Dit heeft niets met MSN te maken maar met een messenger van windows zelf.

Om hem stop te zetten ga je eerst naar
Start, uitvoeren, dan typ je in services.msc

Vervolgens zoek je in het rechterlijstje messenger op en klik je op je rechtermuis en klik je vervolgens op eigenschappen

Onder het tabblad algemeen druk je op stop en zet je het opstarttype op uitgeschakeld

Vervolgens toepassen en afsluiten en klaar is kees en zul je geen berichten meer ontvangen....
Succes!

Of je blocked gewoon iedereen die je erin heb staan,, dan zien ze je ook niet meer wanneer je online bent met messenger.

Originally posted by jack
Of je blocked gewoon iedereen die je erin heb staan,, dan zien ze je ook niet meer wanneer je online bent met messenger.

??
Het is geen msn of zo....
Het is een programma van windows dat bedoeld was om via een intern netwerk berichten naar elkaar te versturen....
Helaas wordt dit programma nu door spam-bedrijven gebruikt om op hele ip-groepen berichten te versturen....

Correct ThaFreak, hoe ze het weten te gebruiken terwijl het eigenlijk een funktie behoort te zijn die niet vanaf internet te benaderen moet zijn vind ik nog een raadsel, of liever gezegd nog een van de grote bugs van XP.

Overigens kun je bij de opties van MSN (dat was de andere vraag) een aantal vinkjes uitzetten zodat hij wel nog tevoorschijn komt bij het opstarten van windows, maar niet meer automatisch online gaat.

alvast iedereen bedank voor de oplossing ik ga er dadelijk aan beginnen

tendoryu

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan