met Tita 1 (SCT_ART_BIS%20TV) kijken...

P

petersat

26-01-2010

Tita1 Viacces (SCT_ART_BIS%20TV)

Titaniuam ****.6 Viaccess Emulation
(C)MASARE Team - Saoud007
(C)FullDump TM


Include Ident
023B00 SCT/Teleitalia
020810 BIS TV
020820 BIS TV
021110 ART/JSC Sport
021120 ART/JSC Sport


Titanium OS103 tested with
Matrix Reloaded -> Firmware MR1060 -> Worked (Matrix Revolution & Matrix reborn must be ok)
Magic Module -> Firmware Penta 1.20 -> Worked
Diablo light -> Firmware UW188 -> Worked
Diablo Wifi -> Firmware UW188
Diablo Wireless -> stealth 1.92 card inserted on base unit reader
Goldvision box reader -> Worked
Cristor box reader -> Worked
Dreambox Reader -> Worked but must change Card clock frequency (SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 3570000)

Cam Tested but Failed:
Dragon/Predasaur


Enjoy.
 
Met bovengenoemde tita file beeld op o.a. SCT kanalen met de nokia 9500 Amon 5.2 cam met 14.7456 X-tal autoswitch op V.I.S
In de kaartlezer van de Maxplus 2100 werkt die kaart niet , maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat die de klok-freq van de titaniumkaart niet aan kan .
 
ja hoor, ligt al jaren die tita kaart hier, ga ik net van de week wat uitproberen en gaat hij kapot komt er de volgende dag een file voor.
gr blokker
 
blokker1;207108 zei:
ja hoor, ligt al jaren die tita kaart hier, ga ik net van de week wat uitproberen en gaat hij kapot komt er de volgende dag een file voor.
gr blokker
doe je het met een silverkaart (gaat er nog veel meer open) en anders op een goldkaart
 
ik heb ook een orginele arabesque kaart 2.3 die het doet, en een silvercard en ook voor de funcard zijn er nu file's.
maar het ging meer om het spelen.
gr blokker
 
hallo

zou het ook werken met redcam ...? ik heb al geprobeerd...

had nog in stof liggen gold. funkaart..tita 1...en een mastra die nog nooit zo goed gewerkt heeft...

in mn dreambox 7020 met ccam snel proberen maar ook...


groet uit rotterdam
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan