Meter om schotel mee af te stellen.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
403
Punten
83
Leeftijd
73
Ik heb me laatst een meter aangeschaft voor het afstellen van een schotel.

Mocht er iemand in de buurt een probleem hebben kan je er gebruik van maken.

Alle satellieten staan er in en hij meet SNR en AGC en BER.

Ook kan je er gewoon op kijken naar een FTA zender.

Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een SATLINK WS-6906, misschien heb je deze toevallig gekocht en kan je er iets over vertellen?

Ik hoor je.

;)

Nr.10

Hij lijkt erop als 2 druppels water.

Maar ik heb een Xsarius Satmeter Pro 02.

En is wel een stuk goed koper.€179,00

Sind een maand of 2 heb ik de SATLINK WS-6906 maar heb er nog nooit een schotel mee afgesteld.

Direct in China bestelt totale kosten €122 ze had hem op de pro-forma faktuur staan voor $35 dus niets betaald aan DHL.

Heb er alles mee geprobeerd maar krijg hem op de compoort niet werkend op 3 pc's dus zal alles met de hand moeten editten.

Verder kun je er volgens mij niet zo heel veel mee er zit geen spectrum analyzer op het is hetzelfde als een klein tv'tje je kunt een freqentie invoeren en kijken of je signaal hebt.

aart ik heb er al wel een schotel als proef mee gedaan.

Er staat bij mij al van alles in.

De tijd om er wat meer mee te doen heb ik nog niet gehad.

Sins een paar week opa van een prachtige klein dochter en als domper het voorval hier in Baflo.

Dat is allemaal vlak bij mijn huis gebeurd.

Wat heb je er dan allemaal instaan Jan en is dat er via de usb en compoort ingekomen?

Heb hier een klein progje staat op "Satelliet meter tool" maar die geeft niet thuis en ik heb echte compoorten geen usb to serial al zou dat ook moeten kunnen.

Steeds krijg ik hetzelfde "fail to connect".

Ja het nieuws van Baflo heb ik gevolgd en ik wist dat je aan het klussen bent geweest toen de kleine op komst was.

Heb je voor de camera ook nog gezegd hoe je dacht over de moord op de politie man, of was jij dat niet.:)

Ik wilde hem ook uit China laten komen.

Ik ben dus benieuwd of @Aart44 de com. aan de praat kan krijgen. Wel zo handig.

Groet,

Nr.10

Alle satellieten staan er in.

Als ik een satelliet selecteer staat daar ook al een zender lijst in.

De handleiding is een beetje beknopt.

De soft ware kan je vernieuwen via usb.

Voor zover ik de handleiding begrijp kun je de kanalen alleen laden via de lnb.

Nee ik ben niet op TV geweest mijn huis met auto wel.

Ik zat nieuwe nummers in mijn telefoon van het werk te zetten.

Mijn oude was uit mijn kantoortje + een universeel meter gejat.

Opeens kwam mijn zoon beneden in vroeg wat er in de straat aan de hand was.

Er stonden 3 ambulance's met zwaai lampen op.

Ik ben meteen naar buiten gegaan met de gedachte van een trein ongeluk.

Toen ik buiten was kreeg ik te horen dat er een agent na een korte worsteling op de grond lag met 3 kogels in zijn hoofd en de straat genood in de ambulance was gelegd met een schot wond in zijn been.

En de schutter even van te voren een vrouw had gedood met een brandblusser.

Het beroerde was je wist niet of de man nog buiten liep met een wapen en waar.

Er kwam geen info op radio of TV.

Om 12 uur ben ik maar naar buiten gegaan om de honden uit te laten en toen hoorde ik dat hij opgepakt was en dat daar bij nog een agente gewond was geraakt.

Er zijn nog steeds agenten die overal naar lopen te zoeken.

Raar maar je komt niet meer in de buurt van de plek waar alles is gebeurd.

En bijna iedereen loopt nog rond met een naar gevoel.

Af en toe komt er een motor agent of een in de auto kijken op de plek waar de agent is gedood.

Ja bij mij zitten ook de satellieten die hier in Europa gebruikt worden er allemaal in redelijk recent als ik op 23.5 oost kijk.

Maar ik zag op een Australische site nieuwe transponder settings maar helaas krijg ze er niet in snap het niet echt heb nooit geen problemen met de poorten alleen dat ding.

Ook met andere kabels en drie computers geprobeerd maar krijg geen verbinding moet aan het ding zelf liggen.

Jan nu het weer rustig is in Baflo kijk eens welk progje je gebruikt voor jou meter en stuur hem eens als het goed is heb je mijn Gmail adres nog.

Ja ik kan me er iets bij voorstellen dat het een druk weekje geweest is in Baflo, maar ik lees dat je gaat fotograferen als het weer gebeurt kun je foto's maken en aan de pers verkopen. :lol: :lol:

Aart ik moet de meter in een upgrate mode zetten.

Dan krijg je een menu en kan je kiezen uit 3 dingen wat je wil.

Ik ben daar nog niet mee bezig geweest want ik had ergens gelezen dat je dat beter niet kan doen.

In de gebruiksaanwijzing staat idd serial naar usb.

Mijn gebruiksaanwijzing is maar beknopt maar kan je er ook een sat handmatig in zetten?Want ik lees dat ik hem wel kan verwijderen.

Ik heb geen progje.

Dan moet ik wel een telelens natuurlijk.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan